SIMBA Elektroniczna gra w okręty ze światłem
Celem gry jest zatopienie wszystkich statków rywala.
Każdy gracz po zbudowaniu ścianki działowej umieszcza swoje statki (niewidoczne dla drugiego gracza) w dowolnym polu swojego planu gry. Statki nie mogą się bezpośrednio stykać. Ten gracz, który ma ruch w danym momencie, podaje współrzędne rywalowi, np. C3. Rywal sprawdza, czy któryś z jego statków został trafiony i naciska czerwony guzik oznaczający trafienie lub biały guzik oznaczający wodę, słychać odpowiednio odgłos eksplozji lub wody. Lampki zapalają się kolejno. Gdy pocisk ląduje w wodzie, lampki gasną. W przypadku trafienia lampki migają na zmianę. Gracz, który oddał strzał, zaznacza odpowiednie pole, np. C3, na swoim planie umieszczonym na ściance działowej za pomocą czerwonej wtyczki w przypadku trafienia lub białej w przypadku wody. Rywal zaznacza otrzymane trafienie na swoim statku czerwoną wtyczką. Dopóki gracz trafia, może dalej strzelać.
- Nr katalogowy: 606104435
- Rodzaj: Strategiczne i ekonomiczne
- Min. liczba graczy: 2
- Max. liczba graczy: 2
- Wersja językowa: Polska
- Wymagania wiekowe: 5 lat
- Płeć: Chłopcy,Dziewczynki
- Produkt na baterie: Tak
- Baterie w zestawie: Tak
- Zasilanie : Baterie/akumulatory AA