Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
- 7200,00 zł
- Silnik zaburtowy YAMAHA 5KM F5AMHL DEALER SZCZECIN
- 7400 zł z dostawą
- 170,10 zł
- YAMAHA F5A Zestaw serwisowy silnika zaburtowego
- 181,59 zł z dostawą
- 26 200,00 zł
- Silnik zaburtowy YAMAHA 30KM F30BETL DEALER SZ-N
- 26200 zł z dostawą
Opis
SILNIK ZABURTOWY YAMAHA F300BETX
5 LAT GWARANCJI !
Najlepszy silnik V6 na morskie wyprawy
Elegancki, doskonale wyglądający model F300 stanowi szczytowe osiągnięcie technologii opracowanej przez Yamahę. Ten lekki, kompaktowy silnik V6 został zaprojektowany z myślą o trudnym środowisku wodnym. To potężny napęd idealny na morską przygodę.
Aby zapewnić ekologiczne parametry, cichą pracę, płynne działanie, oszczędność paliwa i łatwy rozruch, w zaawansowanych 24-zaworowych silnikach DOHC Yamaha zastosowała w nim układ elektronicznego wtrysku paliwa (EFI) oraz zmienne fazy rozrządu (VCT). Połączenie technologii ze stylową, elegancką i kompaktową konstrukcją mówi samo za siebie.
Elektroniczny system sterujący przepustnicą i przełączanie biegów w technologii przewodowej Yamaha, zapewnia najwyższą płynność i precyzję sterowania.
Przed zakupem skontaktuj się z nami celem potwierdzenia dostępności !!
Szczegóły
24-zaworowy układ DOHC z elektronicznym wtryskiem paliwa (EFI)
Maksymalna pojemność przy minimalnej masie
Precyzyjna elektroniczna regulacja przepustnicy/biegów
Uruchamianie i wyłączanie za pomocą przycisku „Start/Stop”
Cyfrowe wskaźniki sieciowe (standardowe i zaawansowane)
Synchronizacja silników (dwa/trzy silniki)
Układ tłumienia wibracji podczas zmiany biegów (SDS)
Zróżnicowane obroty przy trollingu
Wysokowydajny alternator (70 A)
Opcjonalny ogranicznik nachylenia
Opcjonalny system zabezpieczający przed kradzieżą Yamaha Customer Outboard Protection (Y-COP)
Opcjonalny układ ładowania dwóch akumulatorów
24-zaworowy silnik V6 o kącie rozwarcia 60º i pojemności 4,2 litra, wyposażony w technologie DOHC, EFI i VCT
W tej lekkiej, zaawansowanej jednostce napędowej zastosowano wykonane w technologii plazmowej cylindry beztulejowe, podwójny wałek rozrządu w głowicy (DOHC) i 4 zawory na cylinder. Zmienne fazy rozrządu (VCT) zapewniają większą wydajność spalania w pełnym zakresie prędkości obrotowych. Połączenie zaawansowanych technologii gwarantuje najlepszy w klasie stosunek mocy do pojemności.
Cylindry nowej generacji – duża pojemność przy niskiej masie
Zastosowanie procesu przetapiania plazmowego pozwoliło na uzyskanie powierzchni cylindrów o 60% twardszych od konstrukcji stalowych. Cylindry wykonane w tej technologii są lżejsze, gwarantują lepsze chłodzenie i mniejsze opory tarcia. W efekcie powstał silnik charakteryzujący się największą pojemnością na rynku i jednocześnie najmniejszą masą.
Elektroniczna regulacja przepustnicy i przełączanie biegów, a także kontrola obrotów przy trollingu
Dostępny opcjonalnie cyfrowy system sieciowy (Digital Network System) gwarantuje najbardziej komfortowe i precyzyjne sterowanie, łącznie z automatyczną synchronizacją silników podwójnych lub potrójnych oraz regulacją obrotów przy trollingu. Przycisk na tachometrze umożliwia regulację prędkości obrotowej co 50 obr./min, w zakresie od 600 do 1000 obrotów.
Uruchamianie i wyłączanie wielu silników za pomocą przycisku „Start/Stop”
Naciśnięcie jednego przycisku umożliwia uruchamianie i wyłączanie wielu silników jednocześnie. Stylowy i praktyczny panel obsługi, umożliwiający uruchamianie i wyłączanie silnika za pomocą przycisku „Start/Stop”, współpracuje z głównym wyłącznikiem wyposażonym w kluczyk.
Cyfrowy system sieciowy Yamaha (Digital Network System II)
Wszystkie prezentowane silniki mogą być wyposażone w cyfrowy system sieciowy Yamaha drugiej generacji (Digital Network System II). Zastosowano w nim nowe wskaźniki 6Y9, kolorowy wyświetlacz LCD o wysokiej rozdzielczości, gamę nowych paneli z przyciskami włączania/wyłączania, skrzynki sterownicze, akcesoria oraz bramkę NMEA-2000®. Ten zaawansowany system można bez trudu skonfigurować do zastosowania z jednym, dwoma lub trzema silnikami.
Układ tłumienia wibracji podczas zmiany biegów (SDS)
Opatentowany układ tłumienia wibracji podczas zmiany biegów (SDS), wprowadzony po raz pierwszy w naszych większych modelach (V8 i V6), jest niezwykle efektywnym rozwiązaniem, które znacząco ogranicza „zgrzyt” towarzyszący zazwyczaj zmianie biegów. Dzięki starannie opracowanemu rozwiązaniu pozwalającemu na bardziej płynne i ciche przełączanie biegów, wyposażona w wypusty gumowa piasta oraz nakładka na rufie pochłaniają hałas i wibracje.
Opcjonalny system zabezpieczający przed kradzieżą Yamaha Customer Outboard Protection (Y-COP)
Opcjonalny immobiliser Y-COP jest łatwy w obsłudze i bardzo skuteczny. Jednym przyciskiem na prostym, funkcjonalnym pilocie możesz zablokować silnik lub go odblokować. System zabezpiecza silnik przed kradzieżą i zapewnia Ci spokój, gdy pozostawiasz swoją łódź bez nadzoru.
Mikroprocesorowy moduł sterujący silnika (Engine Control Module)
Mikrokomputer jest „mózgiem” Twojego silnika. Nieustannie monitoruje ustawienia i odbierane dane w celu zagwarantowania płynnej pracy oraz optymalnych czasów zapłonu. Automatycznie uruchamia też lampki ostrzegawcze i systemy zabezpieczające. Wygodny port komputerowy umożliwia autoryzowanym serwisom Yamaha dostęp w celu diagnozowania ewentualnych awarii.
TYP SILNIKA
4-SUW
POJEMNOŚĆ
4169 cm3
MASA ZE ŚRUBĄ
260 kg
KOLUMNA
X
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA
-
ZAKRES ROBOCZY PRZEPUSTNICY
5000 - 6000 rpm
UKŁAD ROZRUSZNIKA
ELEKTRYCZNY Z PRIME START
UKŁAD PALIWOWY
EFI
UKŁAD SMAROWANIA
MOKRA MISKA OLEJOWA
SYSTEM KONTROLNY
STEROWANIE DRIVE BY WIRE (DBW)
SPOSÓB TRYMOWANIA
SYSTEM POWER TRIM & TILT
ZALECANA WYSOKOŚĆ PAWĘŻY
643 mm
Obsługujemy płatności przez PayU lub tradycyjny przelew PKO BP 25 1020 3916 0000 0202 0128 1252.
Autoryzowany Dealer i Serwis Yamaha województwo łódzkie, Tuszyn k. Łodzi
42 6142755
668 927 240
602 315 727
yamaha@nowal.pl
biuro@nowal.pl
godziny otwarcia:
pon-pt 7-16 | sb 7-13
czas realizacji zamówienia: do 24 godzin
koszt wysyłki od 16zł
kurier DHL
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.