Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 17 200,00 zł
- Silnik zaburtowy YAMAHA F9.9JEL 9.9KM
- 17200 zł z dostawą
- 8900,00 zł
- SILNIK ZABURTOWY YAMAHA F9,9 HMH * stopa S * import Sweden
- 8900 zł z dostawą
- 14 100,00 zł
- Silnik zaburtowy YAMAHA F9.9JMHL 9.9KM
- 14100 zł z dostawą
Opis
- Masz pytania ?
- chętnie na wszystkie odpowiemy
- Pon - Pt od 8.00 do 16.00
600 354 985
kontakt@devilcat.pl
Pon - Pt 8 - 19
devilcat.pl
- PŁATNOŚĆ PRZELEW:
- Paczka pocztowa priorytetowa -150zł
Zanim dokonasz zakupu wejdź na "Stronę o mnie" i zapoznaj się z moim regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją mojego regulaminu.
Sprawdź inne nasze aukcje!
Kupując na wielu aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz!!
Wpłaty prosimy dokonywać za pośrednictwem Allegro PayU lub przelewem tradycyjnym na konto CREDIT AGRICOLE
52 1940 1076 4649 7730 0000 0000
Silnik zaburtowy YAMAHA 9.9 GEP
Do sprzedaży wystawiam niezawodny silnik, którego używam od pięciu lat. Silnik w 100% niezawodny,doskonale sprawujący się na wodzie. Silnik jest prawdziwą perełką na naszym rynku. Posiada POWER TRIM, co jest u nas bardzo rzadko spotykane. Przy zastosowaniu tego rozwiązania, praktycznie nie ma wody przez którą nie da się przepłynąć. Mi nie udało się tylko raz, jak woda miała głębokość około 15cm. W każdym innym przypadku, płynna regulacja pozwala tak wytrymować silnik, że nie ma dla niego przeszkody.
Silnik oczywiście posiada ładowanie i jest odpalany z rozrusznika. Ja stosuję do niego akumulator samochodowy 90Ah. Pływając dużo używam silnika elektrycznego, ale nigdy nie zdarzyła się sytuacja żeby silnik nie zdążył go odpowiednio naładować.
Stan silnika oceniam na idealny, co roku robiłem mu serwis na oryginalnych częściach YAMAHY. Żadnych zamienników czy tym podobnych rzeczy.
Silnik pierwotnie był pod manetkę, ja do swoich potrzeb dołożyłem mu rumpel (MERCURY). Jeśli to komuś przeszkadza, to jest czarny, oczywiście można go przemalować.
Do silnika mam dwie śruby - uciągową, i wtedy silnik ma naprawdę możliwość pchania poważnych ciężarów i tzw. szybką (model najszybszy przewidziany do tego silnika). Zakupiona w tym roku, praktycznie nowa, uciągowa w bardzo dobrym stanie.
Silnik sprzedaję, ponieważ zmieniam jednostkę pływającą na większą i potrzebuję silnik 20kM. W innym przypadku nie pozbywał bym się go. Pracuje idealnie, pięknie wkręca się na obroty. Po założeniu śruby uciągowej spalanie paliwa jest na poziomie praktycznie niezauważalnym. Na 10l paliwa można naprawdę dużo czasu spędzić na wodzie. Na śrubie szybkiej apetyt na paliwo jest troszkę większy, ale również bardzo przyzwoity.
Silnik jest do sprzedania tylko i wyłącznie wędkarzowi lub motorowodniakowi. Nie sprzedam go na dalszy handel, proszę nie proponować jakichś żenujących kwot. Każdy kto wie cokolwiek o silnikach ma świadomość tego, że ma do czynienia z najwyższą półką silników w tym przedziale mocy.
Z uwagi na charakter przedmiotu, najlepszym rozwiązaniem jest odbiór osobisty po uprzednim sprawdzeniu silnika.
Poniżej przedstawiam link do filmu na którym można zobaczyć jak silnik wygląda i pracuje.
https://www.youtube.com/watch?v=M6TPAjWiEXA
DANE SILNIKA
Moc (KM): | 9.9 |
Typ silnika: | czterosuw |
Cylindry: | 2 |
Pojemność (cm3): | 212 |
Waga: | 42.6 |
Zasilanie: | Gaźnik |
Osiągi R.P.M: | 5000-6000 |
Biegi: | F-N-R |
Ładowanie: | 6 |
Oznaczenie kolumny: | L |
Długość kolumny: | 508 |
Chłodzenie: | woda |
Podnoszenie silnika: | POWER TRIM (elektryczny) |
Rozruch: | elektryczny |
Sterowanie: | rumpel |
Zdjęcia silnika
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.