W SKŁAD ZESTAWU WCHODZI :
- SILNIK MERCURY
- ZAPASOWY SZNUREK DO ODPALANIA
- ZAPASOWA ZAWLECZKA DO ŚRUBY
- INSTRUKCJA W JĘZYKU POLSKIM
- KARTA GWARANCYJNA
- DOWÓD ZAKUPU
- ZESTAW PRZYBORÓW (SZCZYPCE, ŚRUBOKRĘT )
- OLEJ SILNIKOWY
MERCURY SILNIK ZABURTOWY F3.5 MH
- HP / kW - 3.5 / 2.6
- Typ silnika - 1 cylinder
- Pojemność skokowa - 5.2 / 85
- Max. prędkość obrotowa (obr/min) - 5000-6000
- System zasilania paliwem - 2 zawory (silnik górnozaworowy)
- Rekomendowany olej - Mercury FourStroke Oil 10W-30
- System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika - Nadmierne obroty
- Rozruch - Ręczny
- Sterowanie - Rumpel z obrotem o 360°
- Długość kolumny - 15" / 381 mm
- Przełożenie - 2.15:1
- Waga - 17 kg
- Średnica i skok - 2.16 x 1.42" / 55 x 36 mm
- Zapłon - CDI z elektronicznym zapłonem
- System paliwowy - Gaźnikowy
- System chłodzenia - Chłodzony wodą, z termostatem
- Biegi - F-N
- Obudowa przekładni - Standard
- System trymowania - 4 pozycje
- Pozycje trymu - 4
- Zakres trymowania dla wód płytkich (stopnie) - 16
- System wydechowy - Powyżej śruby
- Zintegrowany zbiornik paliwa (gal. / l) - 0.3 / 1.1 l
W przypadku silników zaburtowych oferowanych w tym przedziale mocy możliwość łatwego transportu silnika pełni kluczową rolę. Silniki Mercury o mocy od 2.5 do 6 km są jednymi z najlżejszych w swojej klasie.
Każdy z przenośnych silników Mercury posiada szeroki wachlarz unikalnych cech, takich jak system blokowania skrętu czy wygodne w użytkowaniu, zintegrowane zbiorniki paliwa.
Czterosuwowe silniki Mercury poddawane są tym samym procesom zabezpieczania antykorozyjnego, co silniki o wyższej mocy.
Możliwość pełnego obrotu silnika i przełożenia rumpla pozwala nadać dowolny kierunek ruchu łodzi.
Uruchamianie jest proste, głównie dzięki automatycznej dekompresji, która uwalnia ciśnienie z cylindra silnika w czasie jego rozruchu. Umożliwia to użycie mniejszej siły potrzebnej do odpalenia silnika.
Możliwość ustawiania pozycji trymu w szerokim zakresie zapewnia świetne osiągi i możliwość pływania po płytkich akwenach.