SILNIK ZABURTOWY ELEKTRYCZNY Volt BRYZA-60 700 W
Silnik zaburtowy elektryczny Volt Bryza 60
Zaburtowy silnik elektryczny Bryza 60 jest przeznaczony do zasilania łodzi na niezbyt głębokiej wodzie.
Dzięki kolumnie wykonanej ze wzmocnionego kompozytu, urządzenie jest wytrzymałe na uderzenia i deformację
Silnik zasilany jest napięciem 12 V z akumulatora (najlepiej AGM lub GEL), który musi być w stanie dostarczyć prąd o wartości min. 50-60 A
Urządzenie cechuje mała masa, łatwy montaż oraz cicha praca. Wszystkie istotne części silnika umieszczone są w zwartej jednostce.
ZALETY PRODUKTU:
- Zasilany napięciem 12V z wysokiej jakości akumulatora AGM i GEL marki VOLT Polska m.in. akumulatory żelowe są odporne na wstrząsy, przemieszczanie, zbyt niską lub wysoką temperaturę
- Drążek sterujący z regulacją prędkości i kierunku płynięcia
- 5 biegów w przód / 3 w tył
- Szybki i lekki montaż
- Kolumna wykonana ze wzmocnionego kompozytu, dzięki czemu silnik jest wytrzymały na uderzenia i deformację
Wskaźnik naładowania akumulatora
Kontrolka wskaźnika akumulatora (umieszczona na pokrywie przedniej) zapewnia bieżące informacje o stanie naładowania akumulatora. Kontrolka zapala się, gdy zostaje podłączony do akumulatora i pozostaje włączona przez cały okres, gdy silnik jest podłączony do akumulatora.
DANE TECHNICZNE:
- Napięcie zasilania: 12V
- Maksymalny prąd: 60A +-3%
- Maksymalna moc: 700W +-3%
- Maksymalny uciąg: 60 lbs
- Prędkości: 5 do przodu /3 do tyłu
- Śruba: 3 łopatki
- Rączka sterująca: Regulowane położenie i nachylenie
- Wyświetlacz LED: Aktualne napięcie akumulatora
- Waga: 10,5 kg
Wygodna obsługa jedną ręką
Kompaktowa i poręczna konstrukcja rączki umożliwia precyzyjne sterowanie łodzią, a zarazem pozwala na łatwą regulację obrotów silnika poprzez przekręcenie rączki w lewo lub w prawo.
Silnik posiada 5 biegów do przodu i 3 biegi do tyłu
Śruba napędowa
Obudowa silnika wykonana jest z odpornej na uszkodzenia i korozję emaliowanej stali.
Duża śruba o wysokim momencie obrotowym wykonana z bardzo trwałego tworzywa sztucznego i jest odpowiednio wyprofilowana tak, by uzyskać optymalny ciąg.
Płetwa ochronna zapewnia dodatkowe zabezpieczenie przed uszkodzeniem silnika o dno.
Tańsze silniki często wyposażone są w śrubę z podatnego na uszkodzenia tworzywa słabszej jakości.
Regulacja kąta nachylenia
7-stopniowa blokada ustawienia kąta przegłębienia umożliwia dokładne ustawienie śruby względem lustra wody.