SILNIK ZABURTOWY YAMAHA F6CMHS
Krótka kolumna
Silniki przyciągają oko swoją elegancją i stylową linią, a także są lekkie i proste w obsłudze. Z łatwością można je przenosić ze stałego lądu na jednostkę pływającą. Użytkowanie i przechowywanie silników F4, F5 i F6 jest wygodne, a ich moc pozwala na pewną eksplorację wód.
Kompaktowe rozmiary, duże uchwyty do przenoszenia i wbudowane zbiorniki paliwa przyczyniają się do jeszcze większej mobilności. Z kolei system zapłonu CDI firmy Yamaha zapewnia bezproblemowy rozruch. Niskie zużycie paliwa, proste elementy sterujące i niski poziom hałasu oraz drgań. Wszystko to dostajesz w pakiecie z niezawodnością, którą gwarantuje Yamaha.
Silniki F4, F5 i F6 są doskonałym rozwiązaniem dla rodzin, które chcą aktywnie spędzać czas nad wodą. To również interesująca propozycja dla właścicieli jachtów, którzy chcą doposażyć jednostkę w dodatkowy napęd.
Szczegóły
- Stylowe wzornictwo i elegancka obudowa utrzymana w szarej kolorystyce
- Najnowsza stylistyka i elementy graficzne Yamahy
- Unikatowy system przechowywania w trzech pozycjach zapobiegający wyciekom oleju
- Lekki i wygodny, duży uchwyt do przenoszenia
- Możliwość obrotu o 180º zapewnia pełną wygodę podczas manewrowania
- Duża dźwignia sterująca napędem F-N-R (do przodu – położenie neutralne – do tyłu)
- Wbudowany zbiornik paliwa o pojemności 1,1 l
- Dwuobwodowy system zasilania umożliwia stosowanie zewnętrznego zbiornika paliwa
- Opcjonalna cewka oświetleniowa zapewnia zasilanie o napięciu 12 V i natężeniu 6 A
- System umożliwiający pływanie w płytkiej wodzie do manewrów przybrzeżnych
- Wygodna pomocnicza pompa paliwa zamontowana pod obudową
- System automatycznej dekompresji zapewnia łatwy rozruch
Dane techniczne:
Silnik
- Typ silnika: 4-suwowy
- Pojemność: 139 cm³, -
- Liczba cylindrów/układ: 1, OHV
- Średnica x skok tłoka: 62,0 mm x 46,0 mm, -
- Wydajność mocy w średnim zakresie obrotów: 4,4 kW / 5 000 obr./min
- Pełny zakres roboczy przepustnicy: 4 500 - 5 500 rpm
- Układ smarowania: Mokra miska olejowa
- Układ paliwowy: 1 gaź.
- System wyprzedzenia zapłonu: CDI
- Układ rozrusznika: Ręczny
- Przełożenie przekładni: 2.08 (27/13)
Wymiary
- Zalecana wysokość pawęży łodzi: S:435 mm L:562 mm
- Masa ze śrubą: F6CMHS: 27.0 kg, F6CMHL: 28.0 kg
- Pojemność zbiornika paliwa: 1,1 litrów (Built-in fuel tank) or optional seperate fuel tank
- Pojemność miski olejowej: 0,6 litrów
Informacje dodatkowe
- System kontrolny: Uchwyt rumpla
- Sposób trymowania i podnoszenia: Ręczny
- Cewka prądowa / alternator: 12 V - 6 A *opcjonalnie
- Ogranicznik przechyłu (tylko dla specyfikacji ze zdalnym sterowaniem): -
- Immobilizer: -
- Śruba: W komplecie
- Model lewoskrętny: -
- Pływanie na płytkiej wodzie: Standardowy
- Monitor cyfrowy LCD: -
- Wskaźnik cyfrowy: -
- Zmienne obroty trollingowe: -
- Układ zasilania z dwoma akumulatorami: -
- System śruby napędowej z SDS: -
- Uwaga: Podana wartość kW zmierzona została na wale napędowym, w standardzie ICOMIA 28,
KUPUJĄC NA NASZEJ AUKCJI DODATKOWO OTRZYMASZ:
WÓZEK TRANSPORTOWY DO SILNIKA GRATIS
PRZEGLĄD ZEROWY
(zalanie silnika olejem i przygotowanie do pracy,będziesz mógł od razu wypłynąć na szerokie wody)
W przypadku wysyłki silnika - dołączamy olej.
Posiadamy SERWIS GWARANCYJNY I POGWARANCYJNY:
u Nas możesz robić coroczne przeglądy jak i wszelkie naprawy
NIE MASZ PIENIĘDZY NA NOWY SILNIK?
U NAS MOŻESZ ZROBIĆ
ZAKUPY NA RATY.
Po więcej szczegółów zapraszamy do kontaktu tel. 885 58 58 59