Silnik zaburtowy Yamaha F6CMHL
Długa kolumna
Silniki przyciągają oko swoją elegancją i stylową linią, a także są lekkie i proste w obsłudze. Z łatwością można je przenosić ze stałego lądu na jednostkę pływającą. Użytkowanie i przechowywanie silników F4, F5 i F6 jest wygodne, a ich moc pozwala na pewną eksplorację wód.
Kompaktowe rozmiary, duże uchwyty do przenoszenia i wbudowane zbiorniki paliwa przyczyniają się do jeszcze większej mobilności. Z kolei system zapłonu CDI firmy Yamaha zapewnia bezproblemowy rozruch. Niskie zużycie paliwa, proste elementy sterujące i niski poziom hałasu oraz drgań. Wszystko to dostajesz w pakiecie z niezawodnością, którą gwarantuje Yamaha.
Silniki F4, F5 i F6 są doskonałym rozwiązaniem dla rodzin, które chcą aktywnie spędzać czas nad wodą. To również interesująca propozycja dla właścicieli jachtów, którzy chcą doposażyć jednostkę w dodatkowy napęd.
Szczegóły
- Trzy stylowe silniki ze stylowymi obudowami utrzymanymi w szarej kolorystyce
- Stylistyka i elementy graficzne Yamaha nowej generacji
- System przechowywania w trzech pozycjach zapobiegający wyciekom oleju
- Mała masa i wygodne, duże uchwyty do przenoszenia
- Możliwość obrotu o 180º zapewnia pełną wygodę podczas manewrowania
- Duża dźwignia sterująca napędem F-N-R (do przodu-położenie neutralne-do tyłu)
- Wbudowany zbiornik paliwa o pojemności 1,1 l
- 2-obwodowy system zasilania umożliwia stosowanie zewnętrznego zbiornika paliwa
- Opcjonalna cewka oświetleniowa zapewnia zasilanie o napięciu 12 V i natężeniu 6 A
- System umożliwiający pływanie w płytkiej wodzie do manewrów przybrzeżnych
- Wygodna pomocnicza pompa paliwa zamontowana pod obudową
- System automatycznej dekompresji zapewnia łatwy rozruch
Elegancka, szara obudowa ozdobiona najnowszymi elementami graficznymi
Silnik F5 to stylowa jednostka o niepowtarzalnym charakterze. Wyróżnia się szarą, elegancką obudową i najnowszym motywem graficznym Yamaha.stylowa jednostka o niepowtarzalnym charakterze, z szarą obudową ozdobioną najnowszym motywem graficznym Yamahy. Nowoczesna, świeża stylistyka odzwierciedla doskonałą rozrywkę, jaką zapewnia ten niewielki, przenośny silnik.
Łatwe i wygodny w transporcie – zarówno na lądzie, jak i na wodziey
Poręczność silnika odgrywa kluczową rolę, gdy chcesz szybko znaleźć się na wodzie, a lekki, kompaktowy F6 z wygodnym uchwytem do przenoszenia jest najlepszym wyborem, gdy chodzi o przenośną moc. Tak łatwo znieść ten silnik nad wodę i wnieść na pokład łodzi.
System przechowywania w trzech pozycjach zapobiegający wyciekom oleju
Najgorszą rzeczą, jaka może się wydarzyć podczas przenoszenia silnika nad wodę lub na ląd, jest wyciek oleju. Najgorszą rzeczą, jaka może się wydarzyć podczas przenoszenia silnika nad wodę lub na ląd, jest wyciek oleju. Unikalny system odpowietrzania Yamahy umożliwia położenie silnika na przedniej pokrywie lub na dowolnym boku bez ryzyka wycieku oleju na pomost, pokład lub do schowka łodzi lub bagażnika samochodu.
Możliwość obrotu o 180º, regulacja siły oporu i regulacja położenia przepustnicy
Obsługa tego silnika jest prawdziwą przyjemnością, co jest zasługą prostego mechanizmu regulacji siły oporu układu kierowniczego oraz układu kierowniczego umożliwiającego obrót jednostki o 90º w lewo i w prawo. To duża zaleta w przypadku konieczności wykonania ciasnego zwrotu i podczas przybijania do brzegu. Przepustnica też jest bardzo intuicyjna w obsłudze, gwarantując pełną stabilność i kontrolę podczas pływania, także z dużą prędkością.
Opcjonalna cewka oświetleniowa zapewnia zasilanie o napięciu 12 V i natężeniu 6 A
Opcjonalna cewka oświetleniowa i regulator napięcia/prostownik zapewniają niezawodne zasilanie o napięciu 12 V i natężeniu 6 A, które możesz wykorzystać do oświetlenia jednostki bądź ładowania akumulatorów. Doskonałe rozwiązanie podczas nocnego rejsu lub połowu ryb!
Wbudowany zbiornik paliwa z możliwością przełączania na zbiornik zewnętrzny
Poręczny, wbudowany zbiornik paliwa o pojemności 1,1 litra świetnie komponuje się z właściwościami mobilnymi silnika i zapewnia więcej miejsca na łodzi na kolejny pojemnik z przynętą lub lodówkę z napojami. Podczas dłuższych rejsów wystarczy podłączyć zewnętrzny zbiornik paliwa (dostępny opcjonalnie) i obrócić zawór dwuobwodowego układu zasilania.
Dane techniczne:
Silnik
- Typ silnika: 4-suwowy
- Pojemność: 139 cm³
- Liczba cylindrów/układ: 1, OHV
- Średnica x skok tłoka: 62,0 mm x 46,0 mm
- Wydajność mocy w średnim zakresie obrotów: 4,4 kW / 5 000 obr./min
- Pełny zakres roboczy przepustnicy: 4 500 - 5 500 rpm
- Układ smarowania: Mokra miska olejowa
- Układ paliwowy: 1 gaź.
- System wyprzedzenia zapłonu: CDI
- Układ rozrusznika: Ręczny
- Przełożenie przekładni: 2.08 (27/13)
Wymiary
- Zalecana wysokość pawęży łodzi: L:562 mm
- Masa ze śrubą: F6CMHL: 28.0 kg
- Pojemność zbiornika paliwa: 1,1 litrów (Built-in fuel tank) or optional seperate fuel tank
- Pojemność miski olejowej: 0,6 litrów
Informacje dodatkowe
- System kontrolny: Uchwyt rumpla
- Sposób trymowania i podnoszenia: Ręczny
- Cewka prądowa / alternator: 12 V - 6 A *opcjonalnie
- Ogranicznik przechyłu (tylko dla specyfikacji ze zdalnym sterowaniem): -
- Immobilizer: -
- Śruba: W komplecie
- Model lewoskrętny: -
- Pływanie na płytkiej wodzie: Standardowy
- Monitor cyfrowy LCD: -
- Wskaźnik cyfrowy: -
- Zmienne obroty trollingowe: -
- Układ zasilania z dwoma akumulatorami: -
- System śruby napędowej z SDS: -
- Uwaga: Podana wartość kW zmierzona została na wale napędowym, w standardzie ICOMIA 28,
Posiadamy SERWIS GWARANCYJNY I POGWARANCYJNY:
u Nas możesz robić coroczne przeglądy jak i wszelkie naprawy
NIE MASZ PIENIĘDZY NA NOWY SILNIK?
U NAS MOŻESZ ZROBIĆ ZAKUPY NA RATY.
Współpracujemy ze znanym na rynku usług finansowych bankiem Credit Agricole Bank Polska S.A.,oraz Getin Bank która oferuje kredyty na bardzo atrakcyjnych warunkach.
CHCESZ KUPIĆ NOWY SILNIK A NIE MASZ CO ZROBIĆ ZE STARYM.. ?
PRZYJDŹ DO NAS I ZOSTAW GO W ROZLICZENIU