Silnik zaburtowy Yamaha F20BMHL
Długa kolumna
Wózek do transportu silników zaburtowych GRATIS!!!
Ten wszechstronny, czterosuwowy, dwucylindrowy silnik łączy moc i elastyczność, zapewniając niezwykle płynną pracę. Najlepsze rozwiązania w zakresie zużycia paliwa i emisji spalin sprawiają, że silnik ten jest przyjazny dla środowiska.
Silniki zaburtowe Yamaha oferują także wiele dodatkowych zalet. Funkcje takie jak sterowany komputerowo zapłon, system uruchamiania nierozgrzanego silnika, chłodzona wodą pompa paliwowa oraz duży tłumik były dotychczas dostępne wyłącznie w większych silnikach. Niezależnie od sposobu wykorzystania – do celów komercyjnych, profesjonalnych czy rekreacyjnych – te silniki to przepis na sukces.
Szczegóły
- Jednoczęściowa, wytrzymała obudowa górna
- System PrimeStart™ ułatwiający uruchamianie
- Rozrusznik ręczny lub elektryczny
- Opcjonalny system Power Tilt
- Optymalny stosunek masy do mocy
- Dźwignia zmiany biegów zamontowana w przedniej części ułatwia sterowanie
- Prosty w obsłudze rozrusznik ręczny
- Możliwość przechowywania w pionie i w poziomie
- Wysokowydajny alternator
- System umożliwiający pływanie w płytkiej wodzie do manewrów przybrzeżnych
- Funkcja sterowania za pomocą jednej dźwigni (wersje wyposażone w rumpel)
- System płukania słodką wodą
Regulacja oporu sterowania
Sterowanie pracą silnika F20 jest bardzo łatwe i wygodne. Dzieje się tak, ponieważ silnik jest wyposażony w liczne funkcje, takie jak dźwignia zmiany biegów zamontowana w przedniej części oraz pojedyncza dźwignia regulacji oporu sterowania przy prostym w obsłudze starterze ręcznym. Uchwyt na rumplu i podpórki na tylnej części ułatwiają transport i przenoszenie.
PrimeStart™
Teraz uruchamianie nawet zimnego silnika może być równie łatwe jak rozruch samochodu. Dzięki systemowi PrimeStart™, dostępnemu wyłącznie w jednostkach napędowych Yamahy, silnik zawsze uruchamia się za pierwszym użyciem startera elektrycznego lub ręcznego.
Wysokowydajny alternator
Nigdy nie zabraknie Ci mocy. Dzięki wysokowydajnemu alternatorowi na Twojej łodzi nigdy nie zabraknie mocy do uruchomienia silnika - nawet po dłuższym okresie bezczynności lub pracy na niskich obrotach, z dużą liczbą podpiętych urządzeń dodatkowych.
System umożliwiający pływanie w płytkiej wodzie
Dzięki opracowanemu przez Yamahę systemowi umożliwiającemu pływanie w płytkiej wodzie możesz bez obaw skierować łódź w stronę brzegu. System, zapewniając pełną ochronę śruby, umożliwia dopłynięcie w niemal każde miejsce, niezależnie od tego, czy pływasz po mętnym jeziorze, czy też po krystalicznie czystych płyciznach morskich.
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu
Przypadkowe uruchomienie silnika o tak dużej mocy grozi silnym szarpnięciem. Dzięki opracowanemu przez Yamahę systemowi zabezpieczającemu nie musisz już się tym martwić. Rozrusznik ręczny występujący w wybranych modelach jest automatycznie blokowany na biegach innych niż neutralny. W modelach z rozrusznikiem elektrycznym zasilanie jest odłączone do momentu włączenia biegu neutralnego.
System płukania słodką wodą
Zamontowana z przodu, łatwo dostępna złączka umożliwia wypłukiwanie soli i brudu z kanałów wodnych bez potrzeby uruchamiania silnika – wystarczy podłączyć wąż. To niezwykle skuteczny sposób na zmniejszenie korozji i wydłużenie żywotności silnika zaburtowego.
Dane techniczne:
Silnik
- Typ silnika: 4-suwowy
- Pojemność: 362 cm³
- Liczba cylindrów/układ: 2/Rzędowy, SOHC
- Średnica x skok tłoka: 63,0 mm x 58,1 mm
- Wydajność mocy w średnim zakresie obrotów: 14,7 kW / 5 500 obr./min
- Pełny zakres roboczy przepustnicy: 5 000 - 6 000 rpm
- Układ smarowania: Mokra miska olejowa
- Układ paliwowy: 1 gaź.
- System wyprzedzenia zapłonu: CDI
- Układ rozrusznika: Electric (E, EH, EP), Manual (MH) with prime start™
- Przełożenie przekładni: 2.08 (27/13)
Wymiary
- Zalecana wysokość pawęży łodzi: S:438 mm L:565 mm
- Masa ze śrubą: F20BMHS: 51.0 kg, F20BMHL: 53.0 kg, F20BES: 52.0 kg, F20BEL: 54.0 kg, F20BEHL: 55.0 kg, F20BEPS: 58.0 kg, F20BEPL: 60.0 kg
- Pojemność zbiornika paliwa: oddzielnie, 25 litrów
- Pojemność miski olejowej: 1,8 litrów
Informacje dodatkowe
- System kontrolny: Tiller handle (MH, EH), Remote control (E, EP)
- Sposób trymowania i podnoszenia: Power Tilt (EP), Manual (MH, EH, E)
- Cewka prądowa / alternator: 12 V - 10 A with rectifier/regulator **
- Ogranicznik przechyłu (tylko dla specyfikacji ze zdalnym sterowaniem): -
- Immobilizer: -
- Śruba: W komplecie
- Model lewoskrętny: -
- Pływanie na płytkiej wodzie: Standardowy
- Monitor cyfrowy LCD: -
- Wskaźnik cyfrowy: -
- Zmienne obroty trollingowe: -
- Układ zasilania z dwoma akumulatorami: -
- System śruby napędowej z SDS: -
- Uwaga: Podana wartość kW zmierzona została na wale napędowym, w standardzie ICOMIA 28, ** Optional for MH model, standard for E model
GRATIS!
KOMPAKTOWY I ULTRALEKKI WÓZEK
DO TRANSPORTU SILNIKÓW ZABURTOWYCH WSZYSTKICH MAREK.
(m.in Yamaha, Honda, Mercury, Evinrude, Tohatsu i wielu innych.)
PRZYSTOSOWANY DO KAŻDEGO SILNIKA O MOCY DO 60 kg.
PROSTY W UŻYCIU, SKŁADANY
IDEALNY DO TRANSPORTU, SERWISU I PRZECHOWYWANIA.
PosiadamySERWIS GWARANCYJNY I POGWARANCYJNY:
u Nas możesz robić coroczne przeglądy jak i wszelkie naprawy
NIE MASZ PIENIĘDZY NA NOWY SILNIK?
U NAS MOŻESZ ZROBIĆ
ZAKUPY NA RATY.
Współpracujemy ze znanym na rynku usług finansowych bankiem Credit Agricole Bank Polska S.A.,oraz Getin Bank która oferuje kredyty na bardzo atrakcyjnych warunkach.
CHCESZ KUPIĆ NOWY SILNIK A NIE MASZ CO ZROBIĆ ZE STARYM.. ?
PRZYJDŹ DO NAS I ZOSTAW GO W ROZLICZENIU