SILNIK ZABURTOWY YAMAHA F6CMHS
Poręczny i prosty w obsłudze
Ten przemyślany silnik przyciąga oko swoją stylową linią i zapewnia moc pozwalającą na bezpieczną eksplorację wód. Łatwy w przechowywaniu jest lekki i wygodny do przenoszenia z lądu na pokład łodzi.
W tym celu został wyposażony w duży uchwyt do transportu i wbudowany zbiornik paliwa. System zapłonu CDI Yamahy zapewnia zawsze bezproblemowy rozruch. Niskie zużycie paliwa, proste elementy sterujące i niski poziom hałasu oraz drgań - wszystko to dostajesz w standardzie wraz z niezawodnością, którą gwarantuje Yamaha.
Silniki F6 są doskonałym rozwiązaniem dla rodzin, które chcą aktywnie spędzać czas nad wodą. To również interesująca propozycja dla właścicieli jachtów, którzy chcą doposażyć jednostkę w dodatkowy napęd pomocniczy.
Elegancka, szara obudowa ozdobiona najnowszymi elementami graficznymi
Silnik F6 to stylowa jednostka o niepowtarzalnym charakterze. Wyróżnia się szarą, elegancką obudową i najnowszym motywem graficznym Yamaha.stylowa jednostka o niepowtarzalnym charakterze, z szarą obudową ozdobioną najnowszym motywem graficznym Yamahy. Nowoczesna, świeża stylistyka odzwierciedla doskonałą rozrywkę, jaką zapewnia ten niewielki, przenośny silnik.
Łatwe i wygodny w transporcie – zarówno na lądzie, jak i na wodzie
Poręczność silnika odgrywa kluczową rolę, gdy chcesz szybko znaleźć się na wodzie, a lekki, kompaktowy F6 z wygodnym uchwytem do przenoszenia jest najlepszym wyborem, gdy chodzi o przenośną moc. Tak łatwo znieść ten silnik nad wodę i wnieść na pokład łodzi.
System przechowywania w trzech pozycjach zapobiegający wyciekom oleju
Najgorszą rzeczą, jaka może się wydarzyć podczas przenoszenia silnika nad wodę lub na ląd, jest wyciek oleju. Najgorszą rzeczą, jaka może się wydarzyć podczas przenoszenia silnika nad wodę lub na ląd, jest wyciek oleju. Unikalny system odpowietrzania Yamahy umożliwia położenie silnika na przedniej pokrywie lub na dowolnym boku bez ryzyka wycieku oleju na pomost, pokład lub do schowka łodzi lub bagażnika samochodu
Możliwość obrotu o 180º, regulacja siły oporu i regulacja położenia przepustnicy
Obsługa tego silnika jest prawdziwą przyjemnością, co jest zasługą prostego mechanizmu regulacji siły oporu układu kierowniczego oraz układu kierowniczego umożliwiającego obrót jednostki o 90º w lewo i w prawo. To duża zaleta w przypadku konieczności wykonania ciasnego zwrotu i podczas przybijania do brzegu. Przepustnica też jest bardzo intuicyjna w obsłudze, gwarantując pełną stabilność i kontrolę podczas pływania, także z dużą prędkością.
Opcjonalna cewka oświetleniowa zapewnia zasilanie o napięciu 12 V i natężeniu 6 A
Opcjonalna cewka oświetleniowa i regulator napięcia/prostownik zapewniają niezawodne zasilanie o napięciu 12 V i natężeniu 6 A, które możesz wykorzystać do oświetlenia jednostki bądź ładowania akumulatorów. Doskonałe rozwiązanie podczas nocnego rejsu lub połowu ryb!
Wbudowany zbiornik paliwa z możliwością przełączania na zbiornik zewnętrzny
Poręczny, wbudowany zbiornik paliwa o pojemności 1,1 litra świetnie komponuje się z właściwościami mobilnymi silnika i zapewnia więcej miejsca na łodzi na kolejny pojemnik z przynętą lub lodówkę z napojami. Podczas dłuższych rejsów wystarczy podłączyć zewnętrzny zbiornik paliwa (dostępny opcjonalnie) i obrócić zawór dwuobwodowego układu zasilania.