Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 9699,00 zł
- Silnik zaburtowy Tohatsu 9,8 S RUMPEL STOPA S
- 9712,99 zł z dostawą
- 6900,00 zł
- TOHATSU 9,8 SILNIK ZABURTOWY * import Sweden
- 6900 zł z dostawą
- 10 670,00 zł
- MFS9,8B L SILNIK ZABURTOWY TOHATSU DŁUGI 10KM
- darmowa dostawa
Opis
tel. 91-88-19-458
kom. 78-33-66-777
Adres:
Niklowa 12a,c
70-747 Szczecin
Promocja - 8650zł z wysyłką gratis! (Cena katalogowa 9075zł)
Silnik 4 suwowy, charakteryzujący się nieprzeciętną kulturą pracy oraz małymi gabarytami.
Historia produkcji silnika Tohatsu sięga 1922, kiedy rozpoczął się rozwój i produkcja pierwszych w Japonii małych silników benzynowych. Początkowo silniki Tohatsu instalowane były w motocyklach, łodziach rybackich, pojazdach śniegowych, pompach. W roku 1956, firma Tohatsu wyprodukowała pierwszy zewnętrzny silnikowych w Japonii. Od tamtej pory rozpoznawalność marki Tohatsu stale wzrastała dzięki unowocześnianiu jakim było wprowadzenie silników zaburtowych dwusuwowych, czterosuwowymi i TLDI. Tohatsu dzięki ponad 50-letniej tradycji projektowania i doskonałej technologii produkcji, wzmacnia swoją pozycję jako pionier silników zaburtowych. Firma wciąż kontynuuje prace w kierunku rozwoju silników poprzez zwiększenie wydajności, wytrzymałości i satysfakcji klienta.
Zalety silników czterosuwowych:
-
Lekkie i kompaktowe
-
Zaprojektowane w oparciu o sprawdzoną technologię
-
Anoda protektorowa chroni silnik przed elektrolizą
-
Mocno obniżony poziom wibracji dla zapewnienia płynniejszej i stabilniejszej pracy przy wszystkich prędkościach.
-
Ultra niska emisja spalin, US EPA i CARB
Wysoka jakość i prosta obsługa:
-
Cyfrowy CD system zapłonu zapewnia szybszy rozruch
-
Powiększone koło rozrusznika ułatwia uruchomienie silnika
-
Wspomaganie kierownicy w celu zmniejszenia wysiłku związanego z kierowaniem
-
Napęd wodny do pływania na płyciźnie
Podstawy użytkowania i niezawodność:
-
Wydech przez śrubę zapewnia cichą pracę
-
System chłodzenia kontrolowany za pomocą termostatu zapewnia właściwą temperaturę silnika
-
Obudowa pompy wodnej wykonana ze stali nierdzewnej, co zapewnia jej doskonałą wytrzymałość
-
Wysokiej jakości stop aluminium, zapewniający najwyższej jakości ochronę przed korozją
-
Cynkowa powłoka na wewnętrznych przejściach wody zapewnia lepszą ochrony przed korozją
-
Plastikowy 12litrowy zbiornik paliwa zawiera przewód paliwowy lub 1.3 litrowy wewnętrzny zbiornik ze złączem kompatybilnym ze zbiornikiem zewnętrznym
-
Aluminiowa śruba
Sygnalizacja i ochrona:
-
Ostrzeżenie o niskim stanie oleju (wizualne i dźwiękowe)
-
Ostrzeżeni przed przegrzaniem (dźwiękowe)
-
Wyrywka bezpieczeństwa, na wypadek wypadnięcia pilota za burtę (istotne zabezpieczenie w standardzie wszystkich silników Tohatsu)
-
Zabezpieczenie przed uruchomieniem silnika na biegu
-
Ogranicznik prędkości obrotowej.
Model / MFS9.8 | |
---|---|
Typ silnika | 4-suwowy/2cylindrowy |
Moc silnika | 9.8KM (7.2kw) |
Max. Obroty | 5000 - 6000 rpm |
Zużycie paliwa W.O.T. | 3.8l/h (1gal/h) |
Średnica x Skok | 55 x 44 mm (2.17 x 1.73 in.) |
Pojemność skokowa | 209 cm³ (12.75 cu in) |
Smarowanie silnika | Trochoid pump |
Rozruch | Ręczny lub elektryczny |
Świeca zapłonowa | NGK DCPR6E |
Regulacja zapłonu | BTDC0- BTDC35 |
Alternator | 12V, 80W, 6A |
Typ oleju silnikowego | NMMA Certified FC-W® |
Pojemność zbiornika oleju silnikowego | 0.8L (0.21gal) |
Pojemność zbiornika paliwa | 12l (3.17 gal) |
Sterowanie | Uchwyt typu Twist lub zdalne sterowanie |
Przełożenie skrzyni biegów | 2.08 (13:27) |
Emisja gazów | EPA 2006 & CARB (3 gwiazdki) |
Wyposażenia standardowe i opcjonalne
Typ | S/L/UL | EFS / L | EPS / L |
---|---|---|---|
Rozrusznik elektryczny | - | ● | ● |
Rozrusznik ręczny | ● | ● | ● |
Urządzenie dekompresujące | ● | ● | ● |
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu | ● | ● | ● |
Alternator | ● | ● | ● |
Prostownik | ○ | ● | ● |
Gazowe wspomaganie przechyłu | ○ | ● | ● |
Power Tilt | - | - | - |
Pawęż | 15 / 20 / 25 | 15 / 20 | 15 / 20 |
Śruba | ● | ● | ● |
Analogowy tachometr | ○ | ○ | ○ |
Analogowy wskaźnik trymu | - | - | - |
Zdalne sterowanie | - | - | ● |
25L plastikowy zbiornik paliwa | ● | ● | ● |
Zestaw narzędzi | ● | ● | ● |
Zapasowy rozrusznik | ● | ● | ● |
Zapasowe świece zapłonowe | ● | ● | ● |
Instrukcja obsługi | ● | ● | ● |
● w standardzie
○ opcjonalnie
Wild Lake Group - RÓŻNICĘ CZYNI JAKOŚĆ
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.