Silnik Rapid M1000 jest silnikiem bezprzekładniowym, bezszczotkowym, bezoporowym, czyli nie ma hałasujących przekładni, a kiedy nie korzystamy z napędu elektrycznego nie stawiają oporu podczas jazdy.
Szerokość montażowa silnika od 135 do 142 mm - zależne od systemu hamowania, mocowania w ramie oraz napędu. Może być konieczne lekkie rozgięcie tylnego widelca (odradzamy rozginanie ram karbonowych).
Silnik posiada mocowanie na kasetę.
Zalety silnika Rapid M1000
- solidna oś M14
- przewody wychodzące z silnika są w metalowym oplocie zabezpieczającym je przed przetarciem.
- wbudowany czujnik temperatury
- gwarancja 3 lata (serwis w PL)
Specyfikacja
- Waga silnika: 6,1 kg
- Średnica: 24 cm
- Silniki pasują do obręczy na 36 otworów.
- Długość przewodu: 22 cm + 85 cm przewód przedłużający
- Maksymalne obciążenie: 30A
- Mocowanie tarczy hamulcowej: TAK
- Przekładniowy: NIE