Silnik M9R452 RENAULT Megane IV
(XFB, XFF) 1.6 dCi 165
Jednostka po kompletnej regeneracji:
- weryfikacja wału korbowego, polerowanie ewentualnie szlif wału,
- nowe panewki główne oraz korbowodowe wzmacniane,
- weryfikacja tłoków i wymiana w przypadku zużycia,
- nowe pierścienie tłokowe,
- zregenerowane korbowody,
- blok silnika sprawdzony, przywrócenie współosiowości oraz wymiarów łoża wału korbowego,
- tuleje cylindrów honowane (fabryczny wymiar) w przypadku zużycia wstawiane są nowe,
- montujemy tylko i wyłącznie nową oryginalną pompę oleju, nie żadną regenerowaną,
- Elementy w silniku zostały szczegółowo sprawdzone, co uszkodzone zostało wymienione.
- głowica po pełnej regeneracji sprawdzona pod względem mikropęknięć, planowanie płaszczyzny, nowe uszczelniacze, zawory oraz gniazda zaworowe wyszlifowane oraz dotarte ewentualnie wymiana na nowe,
- nowe uszczelki głowicy, pokryw oraz Uszczelniacz wału korbowego (simering) oraz wałków.
Uwaga!!!
Wymagany jest zwrot starego silnika
Do każdego silnika należy doliczyć kaucja 3500 zł, która zostanie zwrócona po otrzymaniu starego silnika
Dostawa i odbiór starego silnika na nasz koszt
Gwarancja 6 miesięcy