witam; przedmiotem aukcji jest silnik po naprawwie głównej porsche Cayenne 4.8 oraz 4.8 turbo, silnik po remoncie kapitalnym ma blok za tulejowany!!! opcja lepsza niż fabryczny nicasil,zmodernizowany układ smarowania i chłodzenia tłoków,tzn; modernizujemy magistralę olejowa montujemy dysze olejowe pod tłokami,oraz zwiększamy wydajność pompy oleju. Zaowocowało to lepszym smarowaniem układu tłokowo-korbowego oraz zmniejszeniem temperatury w komorze spalania efektem jest mniejsza rozszerzalność denka tłoka.Tuleje które stosujemy do naprawy silników powstają na nasze zamówienie z surówki Mahle i są o wiele grubsze od dostepnych w sklepach motoryzacyjnych.Tuleja taka nie deformuje się jak ma to miejsce w wersji oryginalnej. Daje nam to także możliwość lepszego dopasowania tłoka do tulei tak aby zużycie oleju było w normie a nie jak w fabrycznej tolerancji nawet do 9 litrów! Konstruktorzy niestety nie przewidzieli opracowania tych jakże ważnych technologii dla tego typu silników tzn o tak dużej mocy, albo przewidzieli, tylko fabryce duża wytrzymałość tych silników mogła nie być na rękę. Nie naprawiaj tego silnika byle gdzie samo tulejowanie czy też wymiana zatartych tłoków jak to niektórzy robią nic nie pomoże a jak pomoże to na bardzo krótki okres czasu,czyli pieniądze wyrzucone w błoto! tel na dole aukcji w zakładce "o mnie"
Pojawiło sie duzo pytań związanych z częściami do tego silnika a głownie tłoków; tłoki oraz panewki montujemy nowe oryginalne o wymiarze nominalnym bo tylko taki jest dostępny! cena w przypadku zwrotu starego zatartego silnika. nr tel w zakładce o sprzedającym na dole aukcji