Witam na mojej aukcji, przedmiot wystawiony to silnik porsche 911 997 3.6 M97/05 po remoncie kapitalnym wykonanym w naszym warsztacie. od 15 lat zajmujemy się naprawą silników porsche zdobyte doświadczenie i największy magazyn z częściami czyni nas bezkonkurencyjnymi. Silniki regenerowane przez nas posiadają wprasowane tuleje stalowe w miejsce oryginalnych aluminiowych. Tuleje produkujemy sami na obrabiarkach cnc z surówki Mahle-Krotoszyn, uzyskujemy przez to grubszą wytrzymalszą i nieodkształcającą się czyli trzymającą idealny wymiar tuleję. Silnik naprawiany w naszej firmie posiada , wszystkie nowe tuleje nowe tłoki vossner z pierścieniami i sworzniami, nowe panewki główne i korbowodowe, nowy komplet uszczelek i uszczelniaczy, zregenerowane głowice, korbowody, oraz wałek IMS , przeglądniętą pompę oleju. Rozrząd oraz popychacze zaworowe jeżeli są zużyte wymieniane sa za dopłatą po wcześniejszym kontakcie z klientem. Posiadamy na stanie kilka sztuk tych silników. Możliwy demontaż i montaż z pisemną gwar.1 roku bez limitu kilometrów. tel. w zakładce"o mnie" Cena dotyczy 1 sztuki bez osprzętu, posiadam 3 szt
tuleja wprasowana na gorąco, grubość tulei widoczna od strony skrzyni korbowej
każdy silnik jest przez nas szkiełkowany, otrzymujesz silnik jak nowy zakupiony w serwisie.
jeżeli prześlesz do nas silnik uzbrojony , otrzymasz silnik również kompletny z umytym osprzętem
Głowice regenerujemy każdorazowo w firmie zajmującej się regeneracją głowic, istnieje możliwość zamontowania wzmocnionych zawów produkowanych w Polsce przez firmę"Paradowscy"
oprócz jakości stawiamy na estetykę w pracy a przede wszystkim czystość! w celu uzyskania takiego efektu silniki demontowane z samochodów są w oddzielonym drugim warsztacie.
stanowisko demontażu i montażu silników, jezeli chcesz aby
twój samochód został potraktowany po królewsku to zapraszamy serdecznie :)
napewno juz gdzieś czytałeś o pękajacych tulejach w Porsche możemy temu również zaradzić, zastosujemy wkładki aluminiowe docięte precyzyjnie do wcześniej wyfrezowanego gniazda w bloku. Cylinder w tej opcji nigdy nie pęknie, opcje tą stosujemy również dla klientów montujących turbosprężarki do tych silników.
wały korbowe stosujemy nominalne gdyż fabryka poprzez utwardzenie powierzchniowe indukcyjne nie przewiduje panewek na szlif. jako jedyna firma w Polsce i prawdopodobnie w Europie posiadamy około 50 sztuk wałów korbowych, bloków, głowic do porsche.
wszystkie silniki tulejowane otrzymują nowe tłoki vossner , dowodem czego jest ilość( 200 szt) wystawionych na innej aukcji tłoków używanych. Istnieje również możliwość na życzenie klienta, remont silnika na bloku nietulejowanym z oryginalnymi tłokami, bo takie silniki również posiadamy.
Posiadamy własne centrum obróbcze silników, pracujemy na nowych dokładnych maszynach.