SILNIK PO REGENERACJI
Silnik został rozebrany na pojedyncze elementy, oczyszczony i sprawdzony pod kątem zużycia i uszkodzeń. Zużyte, brakujące i niedziałające elementy zostały zastąpione elementami nowymi lub obrobionymi mechanicznie. tj.
1. BLOK SILNIKA MA NOWE TULEJE CYLINDRÓW LUB NA +0,50 DO WYBORU ORAZ ZROBIONĄ PŁASZCZYZNĘ.
2. NOWE TŁOKI +050 LUB TŁOKI UŻYWANE STD ORYGINALNE POMIERZONE I ZAMONTOWANE NOWE PIERŚCIENIE FIRMY SM GERMANY POPRAWIONA WADA POBIERANIA OLEJU
3. KORBOWODY SPRAWDZONE POD WZGLĘDEM ZUŻYCIA
4. WAŁ KORBOWY SPRAWDZONY POD WZGLĘDEM SKRZYWIENIA POLEROWANY ZAMONTOWANE NOWE PANEWKI KOLBENSCHMIDT
5.NOWA POMPA OLEJU ORAZ JEJ NAPĘD ŁAŃCUCH I NAPINACZ INA LUB SWAG
6. NOWE USZCZELNIACZE WAŁU Z PRZODU I Z TYŁU ORAZ USZCZELKA POKRYWY GŁOWICY I USZCZELNIACZ WAŁKA ROZRZĄDU
7. BLOK , POKRYWA GŁOWICY I MISKA OLEJU OCZYSZCZONE I POLAKIEROWANE
8.GŁOWICA PO SPRAWDZENIU SZCZELNOŚCI WYMIANIE USZCZELNIACZY SPLANOWANA NOWA USZCZELKA i ŚRUBY GŁOWICY VICTOR REIZ
9. WAŁEK UŻYWANY SPRAWDZONY ORAZ NOWE POPYCHACZE FIRMY INA
SILNIK NIE ZAWIERA ROZRZĄDU
DO
WÓZEK WIDŁOWY
JUNGHEINRICH
LINDE
STILL
2.0 B 8V GAZ
TYP BEF
UWAGA!!!
Warunkiem sprzedaży silnika w cenie netto 6500 zł jest zwrot starego uszkodzonego silnika
cena bez zwrotu starego to 8500,NETTO VAT 0% EXPORT Z AKTYWNYM NUMEREM VAT UE.
Silnik objęty jest 6-cio miesięczną GWAR.