Do licytacji przeznaczony silnik ETZ 250.
Silnik przeszedł remont ,został rozłożony jak i złożony odpowiednimi narzędziami przeznaczonymi tylko do Mz-etz ,wszystkie elementy ułożyskowane zostały wkładane na gorąco bez użycia młotka,skręcane elementy zostały z odpowiednią siłą dokręcone w Nm.,dokumentacja fotograficzna:
-wał ddr(nie współczesna IFA pseudo nie trzymająca wymiarów) zregenerowany na nowej korbie na najlepszym zamienniku.
-nowe łożyska SKF z luzami według katalogu,uszczelniacze nowe.
-szlif zrobiony na wymiar 69,46 na tłoku K20 z Al Motu,okna w tulei cylindrowej zostały sfazowane które to poprawiają kulturę pracy i żywotność pierścieni,gwinty w cylindrze bdb. wszystkie
-sprzęgło całe nowe.
-zdystansowany zabierak sprzęgła na 0,05mm (mimo to słychać charakterystyczny dźwięk:)
-blok silnika w bardzo dobrym stanie bez uszkodzeń
-skrzynia biegów w oryginale bez współczesnych trybów wodzików
-zapłon elektroniczny typu "A"sprawny wraz z oryginalnym modułem ,wirnik oryginał z bdb. bieżniami(super ładowanie)
-głowica w oryginale bez tulejkowych przeróbek na świecę
-pokrywy wymalowane proszkowo na kolor Ral 9006 ,dekiel od strony sprzęgła z bdb. gwintami bez przeróbek
Silnik jest na dotarciu , został sprawdzony w motocyklu wszystko funkcjonuje bdb.
Zachęcam do licytacji bo naprawdę warto mieć jednostkę w oryginale a nie ze świecącymi częściami współczesnymi o klasę gorszą.
Dodam że blok i głowica z cylindrem nie były szkiełkowane jak to większość ludzi praktykuje ,po oczyszczeniu strumieniowym jest bardzo ciężko utrzymać czysty silnik.
Więcej informacji mogę udzielić telefonicznie lub @.