Silnik modelarski benzynowy RCGF 20SBM
praktycznie nowy ,raz odpalany,polecam na 200%
jest silnikiem benzynowym przeznaczonym do napędu akrobacyjnych modeli latających klasy 1,6m...1,8m a także do modeli górnopłatów o rozpiętości ok. 2,2m. Silnik ten charakteryzuje się bardzo niską masa własną i wysoką mocą 2,8HP. Silnik ten zdecydowanie wyróżnia się na rynku modelarskich silników benzynowych jakością wykonania. Odlewany precyzyjnie karter oraz gaźnik współpracujący z rozrządem membranowym świadczą o bardzo zaawansowanej technicznie konstrukcji i technologii produkcji. Niska masa, wysoka moc powodują, że silnik ten jest bardzo ciekawą propozycja dla modelarzy ceniących niskie koszt eksploatacji i wysoką trwałość użytkową.
Gaźnik RCGF o rozłącznych przepustnicach ssania i regulacji obrotów.
Silniki RCGF wyposażane są tylko w najwyżej jakości japońskie łożyska NSK - które to łożyska decydują o bezawaryjnej eksploatacji silnika
Stosowane układy zapłonowe DC-CDI produkcji RCGF.
Silnik jakością wykonania zdecydowanie wyróżnia się na rynku modelarskich silników benzynowych. Obróbka na precyzyjnych frezarkach cyfrowych CNC niska masa, wysoka moc powodują, że silnik ten jest bardzo ciekawą propozycja dla modelarzy ceniących niskie koszt eksploatacji i wysoka trwałość użytkową.
Uwaga: Producent wprowadził dodatkową procedurę kontrolną. Silniki są fabrycznie uruchamiane i wstępnie regulowane.
Zakres dostawy:
- Silnik
- Tłumik
- Zestaw mocujacy
- Układ zapłonowy CDI, przewody do podłaczenia zasilania zapłonu
- świeca
Pojemność:
20 cm3
Waga:
silnik - 645g,
tłumik - 60g,
zapłon - 103g
zestaw mocujacy - 153g
razem waga 961g.
Współczynnik kompresji:
Moc wyjściowa:
2,8HP/2,1kW
Obroty na biegu jałowym:
1500 obr/min
Obroty maksymalne:
10500 obr/min
Ciąg statyczny:
Śmigło:
16x6 - 9200 obr/min; 16x8 – 8300 obr/min
Zapłon:
DC-CDI, Napięcie zasilania 4,8-6V, świeca NGK CM-6
Paliwo:
benzyna bezołowiowa
(mieszanka 25:1 do 40:1 - najlepiej z olejem syntet.
Uwaga: Docieranie tylko na oleju mineralnym 30:1)
Dobra praktyka modelarska jest sprawdzanie wyważenia stosowanych śmigieł. Modelarskie silniki benzynowe współpracują ze stosunkowo dużymi śmigłami i jakiekolwiek niewyważenie łopat i kołpaka powoduje silne wibracje, wpływa niszcząco na konstrukcję kadłuba, powoduje znacznie szybsze zużycie serw oraz skraca żywotność łożysk silnika.