Silnik HONDA BF 2,3 KM krótka stopa + nowy pokrowiec.
Stan bardzo dobry, sporadycznie używany, czterosuw chłodzony powietrzem, przepracował tylko kilka godzin.
Silnik zaburtowy Honda BF2.3 to najmniejszy, najlżejszy, kompaktowy silnik czterosuwowy przeznaczony do napędu niewielkich łodzi i pontonów. Żaden inny, nie jest aż tak prosty w obsłudze. Honda wprowadziła wiele ulepszeń w systemie spalania, tak aby ten mały silnik dysponował większą mocą przy zachowaniu niskiej wagi. W efekcie silnik ma najlepszy stosunek mocy do masy w swojej klasie.
To najmniejszy i jedyny silnik z dostępnych na rynku z biegiem neutralnym, który załącza się automatycznie po dodaniu gazu. Wyposażony w zintegrowany zbiornik paliwa o pojemności 1 litra potrafi pracować około godziny na pełnym gazie, a gdy delikatniej obchodzisz się z przepustnicą można płynąć nawet ponad dwie godziny na tym jednym zbiorniku paliwa.
Automatyczne sprzęgło załącza napęd po dodaniu gazu, manetka gazu umieszczona na rumplu sterowym, chłodzony powietrzem: ultra-lekki i łatwy w obsłudze, odporny jak żaden inny na uszkodzenia podczas eksploatacji, tłumik dolotowy zmniejsza hałas, dwa ergonomiczne uchwyty do przenoszenia, awaryjny wyłącznik zapłonu z linką bezpieczeństwa, 360o obrót - bardzo duża zwrotność w każdym kierunku, specjalne ustawienie do pływania na płytkiej wodzie, możliwość ustawienia przepustnicy gazu w dowolnej pozycji, łatwy do przenoszenia.
Silnik 1-cylindrowy: Pojemność 57 cm3n Typ silnika: 4 suwowy OHC, Moc silnika: 2,3 KM / 5.000-6.000 obr. / min, Chłodzenie silnika: Powietrze chłodzenie kolumny i wydechu spalin, wydech spalin: odwodny, zapłon: Tranzystorowy, rozruch ręczny: Tak, zasilanie: Gaźnik, sterowanie rumplem: Tak, bieg neutralny: Tak, załączenie biegu: Automatyczne po dodaniu gazu (sprzęgło odśrodkowe) bieg wsteczny: Obrót silnika 3600, zbiornik paliwa (litry): Wewnętrzny 1litr, kontrola poziomu oleju: Okienko kontrolne, podnoszenie ręczne: Tak, oporownik obrotu kolumny: Tak, sterowanie gazem w rumplu: Tak, obrót kolumny o 360 stopni: Tak, trymowanie i podnoszenie ręczne: Pozycje 4+1, powłoka antykorozyjna: Tak, anodowe zabezpieczenie antykorozyjne: Tak, wyłącznik bezpieczeństwa: Tak, wysokość pawęży (mm): 571, ciężar (kg): 13,5
Pokrowiec ETUI na silnik Honda BF2,3 z krótką stopą - NOWY
Pełne zabezpieczenie silnika pod czas transportu oraz przechowywania. Trzy warstwy chronią jednostkę od wody, słońca, wstrząsów, zadrapań. Skonstruowany oraz poszyty w kształcie silnika. Każda ze ścian pokrowca została ściśle dopasowana do wszystkich elementów konstrukcji silnika. Na poziomie zacisku zrobiony jest otwór dla zamocowania go na pawęży bądź stojaku bez konieczności wyciągania z pokrowca, uszyty na wymiar oryginalnego silnika. Zamek błyskawiczny znajduje się w środkowej części pokrowca, co pozwala na właściwe ułożenie silnika w środku oraz założenie na silniku zamontowanym na stojaku bądź pawęży. NOŚNOŚĆ konstrukcyjna pokrowca: 33 kg.WARSTWY: wodoodporny OXFORD 600D, pianka polipropylenowa, włóknina spundbond, zabezpieczenie śruby PCV 1100 g/m2. Elementy pomocnicze: otwór pod zacisk, otwór pod uchwyt fabryczny, pas karkowy, kieszeń na części zapasowe oraz osprzęt silnika. Sposób przenoszenia: Przenoszenie na karku, przenoszenie w rękach pionowo, przenoszenie w rękach w poziomie. Sposób przechowywania: Na leżąco na odpowiednim boku, W pozycji pionowej zamontowanym na pawęży bądź stojaku. Kolor: pokrowiec – czarny, zamki błyskawiczne oraz krawędzi – niebieski.
Zobacz inne moje aukcje.
tel.504 966212