Silnik GM Chevrolet LS1 (Turn-Key)
LS-034
Pakiety silników Texas Speed & Performance pod klucz są rozwiązaniem dla potężnych, trwałych i bezproblemowych elektrowni LSx późnego modelu do Twojego samochodu lub hot roda!
Każdy pakiet jest precyzyjnie obrabiany przy użyciu najnowocześniejszego sprzętu CNC, który pozwala na zachowanie najwyższych tolerancji, a każdy silnik TSP jest ręcznie montowany przez ekspertów zajmujących się TYLKO silnikami opartymi na LSx! Cała nasza obróbka i montaż silnika, a także produkcja głowicy cylindrów, są wykonywane na miejscu i NIE są pozyskiwane z zewnątrz. Wszystkie elementy w naszych silnikach są nowymi częściami, łącznie z blokiem, więc nie kupujesz silnika, który używa regenerowanych przedmiotów! Jesteśmy jedyną firmą opartą na LSx, która digitalizuje i drukuje każdy blok silnika na maszynie CNC zgodnie ze specyfikacjami fabrycznymi GM! Nasze pakiety „pod klucz" zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić naszym klientom prawdziwy silnik, który jest gotowy do pracy! Nie są to silniki skrzynek magazynowych, które zostały nieco zmodyfikowane. Są to ręcznie wykonane silniki, które otrzymały staranność i uwagę, której należy się spodziewać przy zakupie silnika! Nasze silniki są zbudowane z myślą o sile, trwałości i mocy, więc Twój nowy silnik TSP jest gotowy na wszystko, co możesz w niego rzucić!
Pakiet pod klucz TSP 347 CID LS1 będzie oferowany w pakietach 500 HP i 515 HP. Oba pakiety będą zawierać następujące elementy:
- Aluminiowy blok silnika oparty na GM LS
- GM 3.622 "Skokowy wał korbowy
- Texas Speed & Performance Forged 6.125 "Korbowody
- Wiseco 3.903 "Zestaw kutych tłoków ze stalowym zestawem Top / Napier 2. pierścień
- Precision Race Components As-Cast 225cc Cathedral-Port Cylinder Heads
- Hydrauliczny wałek rozrządu Texas Speed & Performance o niestandardowym szlifowaniu
- Hartowane popychacze Texas Speed & Performance
- Podnośniki Johnson 2110
- Śruby i uszczelki głowicy GM
- Sprzęt ze stali nierdzewnej: śruby kolektora dolotowego, śruby pokrywy rozrządu, śruby pokrywy doliny, śruby pompy wodnej, śruby termostatu i śruby pompy olejowej
- Aluminiowe pokrywy zaworów środkowych Texas Speed Billet
- Zdalne mocowania cewek relokacyjnych dla czystego wyglądu pod maską
- Zestaw miski olejowej GM Hot Rod w standardzie
- Wiele przednich układów napędowych do wyboru
- SZYBKI kolektor wlotowy 92 mm typu cathedral-port
- Kompletne czujniki GM
- Nowe zestawy cewek zapłonowych
- Zestaw przewodów MSD Universal Cut-to-Fit LS1 do świec zapłonowych
- Wbudowana na zamówienie wiązka przewodów silnika zbudowana specjalnie dla Twojej aplikacji (może obejmować niezbędne okablowanie do sterowania elektroniczną skrzynią biegów, taką jak 4L60E, bez dodatkowych opłat!)
- Programowane ECM TSP specyficzne dla twojej konfiguracji
- Przednie czujniki tlenu GM
- GM Czujnik masowego przepływu powietrza
- GM Starter
- 12 litrów Joe Gibbs Break-In Oil
- Filtr oleju AC Delco
- Koło zamachowe lub tarcza GM
Wszystkie pakiety silników TSP pod klucz będą zawierały specjalnie zaprojektowaną wiązkę silnika i GM ECM
Istnieje możliwość innej konfiguracji silnika z tej kategorii.
Przewidziana jest indywidualna konfiguracja:
- Miski olejowej
- Pokrywy zaworów
- Kolektora dolotowego
Przewidziane dla tego silnika są moce od 500 HP do 570 HP
Istnieje możliwość zakupu pojedynczych części z w/w produkty, więc nie musimy przejmować się w przyszłości o części niezbędne do stałej eksploatacji.
W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu telefonicznego bądź meilowego- nasz pracownik chętnie pomoże Państwu dobrać odpowiedni sprzęt.