Sprzedam świetny silnik elektryczny HASWING Osapian 55 z firmowym oryginalny maksymizerem.
Silnik jak nowy!!!! 3 razy nad woda i dwa lata w szfie, przesiadłem się na spalinowy.
Wersja Silnika z grubymi przewodami zasilającymi
14mm2 w czystej miedzi,
oszczędność prądu przy dużej mocy do 10%
1 Płynna regulacja obrotów przód / tył
2 Wskaźnik naładowania baterii.
3 Uchwyt teleskopowy.
4 Rączka z regulowanym kątem nachylenia.
5 Wytrzymałe mocowanie z tworzywa sztucznego.
6 Kolumna z anodowanego aluminium.
7 Płetwa silnika
8 Śruba 3 łopatkowa.
Maximizer: Jest to układ elektroniczny który zastępuje standardowy przełącznik biegów typu 5 biegów do przodu i 3 biegi do tyłu. Regulacja obrotów odbywa się płynnie do przodu jak i do tyłu, daje nam możliwość ustawienia prędkości precyzyjnie. Regulacja z użyciem zwykłego przełącznika biegów ma tą podstawową wadę, dla przykładu na 2 biegu otrzymamy prędkość około 2km/h a na 3 biegu 3,5km/h, nie mamy możliwości uzyskać prędkości pośredniej co jest bardzo istotne przy trolingowaniu. Układ maximizera oprócz płynnej regulacji ma jeszcze jedna bardzo ważną zaletę - oszczędza prąd w akumulatorze (zwiększa zasięg łodzi w stosunku do silnika ze standardową regulacją biegów 5/3. Dla przykładu: Silnik z przełącznikiem biegów 55Lbs na 3 biegu ma pobór w granicach 19A przy prędkości około 3,5km/h, ten sam silnik z maximizerem przy tej samej prędkości 3,5km/h ma pobór około 4A, jest to prawie pięciokrotnie mniej, przy niższej prędkości oszczędność jest jeszcze większa, na prędkości maksymalnej oszczędności nie ma, maximizer daje pełną moc na silnik! Oszczędności zaczynają się od każdej prędkości poniżej maksymalnej, im wolniej tym oszczędność jest większa. Podane dane poborów to faktyczne liczby uzyskane z testów przeprowadzonych przez nasz serwis Multi-Com.
- Silnik posiada 5-diodowy wskaźnik LED naładowania akumulatora. Urządzenie informujące o stanie naładowania akumulatora, zabezpiecza przed przekroczeniem stanu maksymalnego rozładowania akumulatora (10,5V).
- Poziom rozładowania 10,5V w czasie pracy silnika to granica bezpieczna po przekroczeniu której akumulator traci swoje właściwości (pojemność, żywotność).
- Dane techniczne silników Osapian®:
- Zalety śruby trzy łopatkowej :
- - większa moc
- - wyższa prędkość
- - mniejsze odległości między płatami – lepsze odpychanie roślinności
- Maksymalna waga łodzi z załogą to 1900 kg.
- Zalecany do łodzi o szerokości do 160cm. (Najlepsze Osiągi)
- Zasilanie - 12V (GEL, AGM, ACID, Li-ion 3S, Li-Ion 4S, LiFePO4)
- Uciąg - 60Lbs (66Lbs z akumulatorem Litowym LiFePO4)
- Moc max - 760W
- Regulacja prędkości płynna do przodu i do tyłu (Maximizer-Oszczędność Prądu)
- Maximizer MC POWER 300 TC ver. C
- Długość przewodu zasilającego około - 1,5mb
- Przewody zasilające - 14mm2 (większa moc i oszczędność prądu)
- Długość kolumny 36 cali – 91 cm. L-LONG
- Wysokość silnika transportowa - 123,5cm
- Maksymalna wysokość między górnym rantem pawęży a dnem łodzi - 60,5cm
- Maksymalna grubość deski pawęży - 68mm
- Minimalna szerokość pawęży do zamocowania silnika - 14,5cm
- Poziom głośności <50dB
- Średnica śruby - 236mm
- Waga silnika - 8,3kg.
- Zasilanie - 12V
- Pobór prądu nominalny - 44A
- Kolor: CZARNY