PRODUKTY TEJ MARKI są przeznaczone zarówno dla profesjonalistów jak i majsterkowiczów oraz charakteryzują się wytrzymałością, solidnym wykonaniem i co jest niezwykle ważne w dzisiejszych czasach konkurencyjną ceną.
Na rynku Polskim marka ta istnieje już od ponad 20 LAT
Priorytetem naszej działalności jest dostarczanie odbiorcom towarów spełniających ich oczekiwania. W tym celu stale rozszerzamy naszą ofertę, która obecnie obejmuje około 1000 artykułów.
Silnik elektryczny jednofazowy 3.0kW 2850rpm LXC60
Oferowana jednofazówka posiada prawdziwe parametry techniczne i jest NR 1 wśród chińskich silników stosowanych w kompresorach olejowych
Budowa LXC60 oparta została na produkcji dawnego modelu z czasów PRL, znanych wszystkim w tamtych czasach silników marki BRZEG
Silnik wyposażony został w koło pasowe o średnicy 8.5cm
DANE TECHNICZNE
- Zasilanie: 230V~50Hz
- Moc: 3kW
- Obroty: 2850rpm
- Ilość biegunów: 2
- Średnica wałka: 24mm
- Długość wałka: 55mm
- Średnica koła pasowego: 87 mm
- Rozstaw otworów [Szer x Dł1 x Dł2]: 14 x 12,5 - 4 otwory (Fasolki +- 12mm w obie strony)
- Wymiary całkowite - Bez wałka [Dł x Szer x Wys]: 28 x 17 x 24cm
- Materiał wykonania: Aluminium - Plastik
- Waga z opakowaniem: ~16kg
Silnik elektryczny jednofazowy ogólnego przeznaczenia, budowy zamkniętej. Silnik polecany jest do stosowania w kompresorach olejowych różnych marek.
Oferowany model wyposażony został w układ dwóch kondensatorów - startowego i roboczego. Rozwiązanie to polega na wykorzystaniu mocnego kondensatora (startowego) przy uruchomieniu silnika, który po osiągnięciu przez urządzenie pełnych obrotów zostaje automatycznie rozłączony przy pomocy odważników odśrodkowych. W tym samym momencie załącza się słabszy kondensator (roboczy). Dzięki takiemu rozwiązaniu technologicznemu silnik podczas pracy nie przegrzewa się, a całość jest bezobsługowa i w pełni zautomatyzowana. Oferowany silnik osiąga moc do 3kW przy obrotach maksymalnych 2850rpm. Oznacza to, iż oferowany model jest wysokoobrotowy. Urządzenie znajdzie swoje zastosowanie zarówno do napędzania kompresorów jak i innych urządzeń.
Obudowa silnika została wykonana z niezwykle lekkiego ale także trwałego aluminium, co w połączeniu z kształtem obudowy znacząco poprawia odprowadzanie ciepła z układu do otoczenia. Wysoką jakość wykonania można również zauważyć na przykładzie pozostałych elementów - metalowa osłona wentylatora oraz puszka z elektryką wykonana z twardego tworzywa sztucznego znacząco poprawiają aspekty wizualne silnika, ale także odporność na uszkodzenia.
Wnętrze puszki z elektryką jest niezwykle dobrze zaprojektowane i czytelne. Obok dwóch kondensatorów znajdziemy w niej przewody elektryczne z bardzo łatwym schematem podłączenia urządzenia do sieci elektrycznej. Całość zasilana jest napięciem 230V, dzięki czemu silnik można uruchomić posiadając dostęp do zwykłego gniazdka elektrycznego.
Rozstaw otworów montażowych znajduje się poniżej i jest podawany według wzoru:
Szer - Rozstaw otworów na szerokość, pomiędzy otworami na 2 różnych łapach.
Dł1 - Rozstaw otworów na długość, pomiędzy otworem skrajnym (od strony wału) do pierwszego w kolejności otworu montażowego od strony wentylatora.
Dł2 - Rozstaw otworów na długość, pomiędzy otworem skrajnym (od strony wału) do drugiego (skrajnego) w kolejności otworu montażowego od strony wentylatora.
- Rozstaw otworów [Szer x Dł1 x Dł2]: 4 x 12,5 - 4 otwory (Fasolki +- 12mm w obie strony)
Silnik elektryczny jednofazowy 3kW 2850rpm LXC60