Zestaw do konwersji roweru na rower elektryczny składa się z:
- silnika elektrycznego o mocy 1000 W i napięciu 48 v, umieszczonego w wzmocnionym kole o średnicy 26 cali,
- sterownika 1000 W, który odpowiada za sterowanie całym układem,
- dwóch klamek hamulców z linkami hamulcowymi i z mechanizmem odcinającym dopływ prądu podczas hamowania,
- monitora na którym wyświetlana jest prędkość, poziom naładowania akumulatora, całkowita ilość przejechanych kilometrów, moc aktualnie podawaną przez sterownik do silnika, poziom zasilania (możliwych jest 5 stopni),
- pass - mechanizm włączający zasilanie podczas pedałowania i wyłączający je w momencie zaprzestania pedałowania,
- przycisku włączającego i umożliwiającego zmianę mocy zasilania silnika podczas jazdy,
- manetki gazu uruchamianej kciukiem i umożliwiającej jazdę bez pedałowania,
- zestawu kabli łączących poszczególne elementy zestawu, monitor, hamulce, manetkę gazu, pass z sterownikiem.
- silnik posiada otwory z śrubami do zamocowania tarczy hamulca w przypadku posiadania hamulców tarczowych,
- zestaw jest przygotowany na tylne koło.
- nowy, zespolony czujnik pass montowany na supporcie o szerokości 0,9 cm