Silnik elektryczny — trójfazowy 230/400V 0,55kW z przekładnią ślimakową PM050, kołnierzem 71B5 oraz przełożeniem i=20
KOD SKRAW MET: [9625]
Producent: SM-G (SKRAW MET GROUP)
W skład kompletu wchodzi:
- Silnik elektryczny trójfazowy, łapowo-kołnierzowy B35, MS 71 3-4, 0,55kW, 230/400V, 1390 obr/min, wałek 14mm [3031]
- Przekładnia ślimakowa silnika elektrycznego, PM 050, kołnierz 71B5, przełożenie i=20 [3458]
Motoreduktor (Silnik elektryczny z przekładnią)
Jest to maszyna napędową, która składa się z napędu elektrycznego i przekładni mechanicznej. W segmencie motoreduktora znajdują się też zabezpieczenia, które chronią przed skutkami wycieków oleju lub wybuchem, a zastosowane smary sprawiają, że jest to mechanizm bezobsługowy.
Do czego służy motoreduktor? Do właściwości typowych silników elektrycznych należy duża prędkość obrotowa i niewielki mome
nt obrotowy. Aby mogły one efektywnie zasilać maszyny i urządzenia musiałyby spełniać ich wymagania, które są całkowicie odwrotne – w takich zastosowaniach silnik musiałby generować małe prędkości i duże momenty obrotowe.
ZASTOSOWANIE
Rozwiązania wyposażone w motoreduktory aktualnie stosowane są praktycznie w każdej gałęzi gospodarki. Miniaturowe motoreduktory znajdziemy m.in. w różnego rodzaju automatach sprzedających, natomiast motoreduktory o dużej mocy chętnie wykorzystywane są w przemyśle ciężkim. Korzysta z nich przemysł, transport, a nawet branża rozrywkowa. W przemyśle najczęściej stosuje się je jako element napędu przenośników, mieszadeł, wirników, a także maszyn umożliwiających przemieszczanie się produktów po linii produkcyjnej fabryk.
Na naszych pozostałych aukcjach znajdą Państwo inne gotowe zestawy motoreduktorów oraz szeroki asortyment zarówno silników elektrycznych, jak i przekładni ślimakowych do samodzielnego przypasowania według potrzeb w atrakcyjnych cenach!
Silnik elektryczny trójfazowy, łapowo-kołnierzowy B35, MS 71 3-4, 0,55kW, 230/400V, 1390 obr/min, wałek 14mm
Bardzo dobrej jakości trójfazowy silnik indukcyjny — parametry znacznie przewyższają najtańsze chińskie produkty na rynku.
Doskonałe rozpraszanie ciepła zapewnia ciągłą pracę pod obciążeniem.
Gwarantuje długoletnią i bezawaryjną pracę!
Zastosowanie:
Silnik ogólnego przeznaczenia — posiada szerokie zastosowanie w układach hydraulicznych oraz mechanicznych.
Zaprojektowany do napędu pomp hydraulicznych, ale także innych mechanicznych elementów układów, w których jest zapotrzebowanie na moc i ruch obrotowy.
Stosowany w rolnictwie, sadownictwie, leśnictwie, budownictwie oraz szeroko pojętym przemyśle.
Specyfikacja techniczna silnika:
- Częstotliwość: 50 Hz
- Moc wyjściowa: 0,55 kW V Δ
- Napięcie (±5%):
- 230 V Δ
- 400 V Y
- Prędkość obrotu: 1390 obr/min
- Znamionowy moment obrotowy: 3,78 Nm
- Prąd znamionowy:
- 2,69 A Δ
- 1,54 A Y
- Średnica wałka napędowego: 14 mm
- Dławnice kablowe: M20x1,5
- Rozstaw przeciwległych otworów (4x Φ10) w kołnierzu: 130 mm
- Rozstaw łap mocujących: 112 mm x 90 mm
- Dopuszczalne obciążenie promieniowe: 462 N
- Dopuszczalne obciążenie osiowe: 383 N
- Poziom hałasu: 57 dB
- Dopuszczalna temperatura otoczenia: od -20°C do +40°C
Dodatkowe informacje:
- Kierunek obrotu: ↻ prawy lub lewy ↺
- Klin na wałku: tak
- Kołnierz do mocowania łącznika dzwonowego: tak
- Łapy mocujące: tak (możliwość demontażu łap)
- Stopień ochrony: IP55
- Materiał obudowy: aluminium oraz żelazo
- Uzwojenie: miedź
Silnik prezentowany na aukcji nie posiada zabezpieczenia termicznego.
Parametry techniczne mogą się nieznacznie różnić, w zależności od aktualnej dostawy. Nie wpływa to na ogólne działanie i zastosowanie silnika.
Przekładnia / motoreduktor silnika elektrycznego o kołnierzu 71B5
KOD SKRAW MET: [3458]
Producent: SM-G (SKRAW MET GROUP)
Symbol: PM--050
Typ mocowania: kołnierzowy
Przełożenie: i = 20
W ZESTAWIE ZNAJDUJĄ SIĘ ŚRUBY WRAZ Z NAKRĘTKAMI I PODKŁADKAMI
Motoreduktor walcowy to elektromechaniczny układ napędowy, którego zadaniem jest zmiana prędkości obrotowej oraz momentu obrotowego.
Przekładnie z kołem zębatym walcowym o zębach skośnych ERC to nowa generacja mechaniczno-elektrycznych produktów, które zaprojektowane zostały jako system modułowy do systemów karmienia na fermach drobiu.
Dedykowany do redukowania napędu silników elektrycznych MS 71 z kołnierzem mocującym (B5/B35) oraz wałkiem napędowym Φ14 mm.
Współpracują ze zwykłymi silnikami, silnikami z hamulcem, silnikami w wykonaniu przeciwwybuchowym, silnikami zasilanymi z falowników, serwomotorami, silnikami IEC, itp.
Specyfikacja techniczna przekładni:
- Pm: 160mm
- Dm: 14mm
- bm: 5mm
- tm: 16,3mm
Wymiary kołnierza
- P: 160mm
- M: 130mm
- N: 110mm
- D: 14mm
Kolor silnika oraz przekładni może być różny w zależności od aktualnej dostawy.
Do każdego silnika dołączona jest karta katalogowa z informacjami dotyczącymi eksploatacji, pierwszego montażu oraz zmiany kierunku obrotów.