PARAMETRY:
- Stan - nowy
- Producent - LONCIN
- Model - LC1P92F
- Pojemność silnika - 452 cc3
- Średnica cylindra x skok tłoka - 92 mm × 68 mm
- Moc max. - 16HP / 3600 rpm
- Max. moment obrotowy - 22.0 N.m / 2600 rpm
- Filtr oleju - nie (brak opcji filtra oleju)
- Żeliwna tuleja cylindra - tak
- Obustronnie łożyskowany wał korbowy
- System smarowania - pompa oleju + rozbryzg
- Tłumik - nie
- Rozrusznik - elektryczny
- Alternator - tak
- Pompa paliwa - tak
- Zbiornik paliwa - nie
- Pojemność miski olejowej - 1,4 L
- Waga netto - 31 KG
- Wymiary - (Dł. x Szer. x Wys.) 432 × 388 × 300 mm
- Średnica wału - 25,4 mm
- Długość wału - 80 mm
- Gwarancja - 24 miesiące (klienci indywidualni, prywatni użytkownicy) lub 12 miesięcy (firmy, gwarancja komercyjna) od daty zakupu
- Silnik wysyłany jest bez oleju!
- W otworach mocujących silnik do ramy nie ma gwintów - trzeba je wykonać samemu przy montażu (śrub nie ma w zestawie z silnikiem)
UWAGA! Silnik w wersji bez tłumika oraz filtra oleju! Wersję z tłumikiem oraz filtrem oleju dostępna na innych naszych aukcjach!
ZASTOSOWANIE:
Silnik LC1P92F z powodzeniem można stosować zamiast silników Briggs & Stratton, Tecumseh, Kohler, Honda o mocach 10-17 KM
Powody dla których warto wybrać silnik marki Loncin
- Dystrybutor silników LONCIN działa na polskim rynku od 1993 roku. Posiada kilkadziesiąt punktów serwisowych na terenie całego kraju. Dzięki temu naprawy gwarancyjne jak i pogwarancyjne nie będą stanowić żadnego problemu.
- Silnik posiada żeliwną tuleję cylindra oraz metalowe zębatki rozrusznika i wieńca koła zamachowego.
- Łatwy dostęp do części zamiennych u dystrybutorów lub w punktach serwisowych.
- Prosta, sprawdzona konstrukcja silnika - model LC1P92F jest obecny na polskim rynku od ponad 10 lat
- Wysoką jakość potwierdza fakt, że jednostki Loncin montowane są w traktorkach takich marek jak: Oleo-Mac, Cedrus, AL-KO