Silnik centralny TSDZ2 48V / 750W - VLCD5
W skład zestawu wchodzi:
- silnik 750W/48V z czujnikiem nacisku,
- manetka,
- klamki pod v brake z odcięciami,
- zębatka 42T,
- aluminiowa osłona korby,
- ramiona korby 175 mm,
- śruby instalacyjne do korby,
- odpinany wyświetlacz LCD5 z funkcją ładowania,
- przyciski sterujące na kierownicę,
- czujnik prędkości,
- okablowanie (w tym do zasilania oświetlenia, światła stop, uwaga: z silnika przewody zasilające zakończone są konektorami okrągłymi fi4 - żeński i męski)
- elementy, śruby, nakrętki, klucze do prawidłowego zamocowania silnika w miejscu suportu.
Zestaw nie przeznaczony pod hamulec nożny w piastach np nexus. Jeżeli rower posiada hamulce w klamkach to jak najbardziej. Pasuje pod standardowe suporty BSA 68/73mm (otwór w mufie fi35mm).
Na życzenie możliwość wgrania alternatywnego oprogramowania (już w cenie, proszę o informację w wiadomości jeżeli mam wgrać OS, proszę również podać rozmiar koła w calach jaki mam wgrać aby prawidłowo wskazywał prędkość i przejechany dystans bez tych informacji zostawiam oryginalne oprogramowanie).
Na maila podsyłam instrukcje i opcje które zostały wgrane
Najważniejsze cechy i opcje alternatywnego oprogramowania:
- bardziej intuicyjny i dostosowany do użytkownika czujnik nacisku,
- bardziej odczuwalna różnica mocy między trybami wspomagania,
- kilka profili działania wspomagania (EMTB, POWER, TORQUE, CADENCE, WALK),
- możliwość wyświetlania informacji: napięcie akumulatora, pobierany prąd w danym momencie [A], pobierane waty w danym momencie [W], kadencji pedałów, itp.)
- przełączanie profili/trybów z wyświetlacza,
- możliwość włączania/wyłączania ograniczenia (25km/h) z wyświetlacza,
- soft start,
- over run (silnik odcina od razu po przestaniu pedałowania).
- różne opcje światła przedniego i stopu.