✅SŁUPEK SILNIKA BRT 2.0 TDI 140KM 8V✅
Przedmiotem aukcji jest silnik
BRT 2.0 TDI 140KM 8V z
poprawioną wadą konstrukcyjną.
✔✅ Vw SHARAN
✔✅ Seat ALHAMBRA
Dane techniczne produktu:
- Pojemność silnika: 2.0 TDI 140KM
- Montowany w latach: 2000-2012
- Kod silnia: BRT
- Stan: Regenerowany
✔✅ UWAGA:
✔️W odróżnieniu od innych sprzedawców zawsze dopasowujemy silnik po numerze VIN . Oznacza to , że unikają Państwo niepotrzebnych pomyłek , zaoszczędzając przy tym swój czas.
1. Przygotowanie do regeneracji.
✅ Wizualne oględziny
✅ Demontaż na poszczególne części składowe.
✅ Przeprowadzenie dokładnego czyszczenia zewnętrznego w myjce kabinowej.
✅ Pozbycie się wszelkich pozostałych zanieczyszczeń przy użyciu myjki ultradźwiękowej,
Silnik oferowany na aukcji poddany został kompleksowej regeneracji w oparciu o standardy określone przez producenta.
2. Regeneracja.
Wymieniana wszystkich niezbędnych części na nowe:
✔️ Bez rozrządu
✔️ Blok oraz wszystkie jego elementy myte w myjce ultradźwiękowej.
✔️Dodatkowo został zamontowany nowy łańcuszek pompy olejowej i nowy ślizg napędu łańcuszka pompy oleju .
✔️ Osiowanie bloku.
✔️ Sprawdzenie szczelności bloku.
✔️ Montaż nowych panewek wału korbowego.
✔️ Wał korbowy mocniejszy z większą ilością przeciwwag.
✔️ Frezowanie gniazd pompowtryskiwaczy i wprasowanie nowych tulejek mosiężnych.
✔️ Docieranie zaworów
✔️ Frezowanie gniazd zaworowych
✔️ Nowe uszczelniacze zaworowe
✔️ Planowanie płaszczyzny głowicy oraz płaszczyzny bloku
✔️ Sprawdzenie szczelności zaworów
✔️ Sprawdzona szczelność głowicy
✔️ Zamontowany bezawaryjny układ korbowy i olejowy z 1.9 TDI
✔️ Wymiana pierścieni tłokowych (nowe)
✔️ Tłoki nominalne wyczyszczone w ultradźwiękach
✔️ Nowa uszczelka pod głowicą
✔️ Wał korbowy nominalny z nowymi panewkami
✔️ Honowanie tulei cylindrów
3. Testy i kontrola jakości.
Przeprowadzamy serię specjalistycznych testów przy wykorzystaniu technologicznie zaawansowanych urządzeń. Dzięki temu możemy zagwarantować i potwierdzić certyfikatami, że silnik odzyskał parametry produktu fabrycznie nowego.
Dział kontroli stale czuwa nad każdym etapem regeneracji oraz przeprowadzania testów.
✅Ważne:
Cały proces remontu silnika odbywa się u nas co pozwala obniżyć koszt remontu do minimum.
Silnik został pozbawiony wad
konstrukcyjnych i zostały
zamontowane części takie jak:
- ✔️ Wał korbowy z większą ilością przeciwwag przez co nie dojdzie już do pęknięcia wału korbowego .
- ✔️ Pompa olejowa została zmieniona z wałków balansujących na nową pompę olejową z popularnych silników 1.9 TDI . Czyli napęd olejowych mamy na łańcuszku ( bezawaryjny ) .
- ✔️ Dodatkowo został zamontowany nowy łańcuszek pompy olejowej i nowy ślizg napędu łańcuszka pompy oleju .
- ✔️ Silnik , miska , olejowa , obudowa aluminiowa wału korbowego zostały wypiaskowane , a następnie polakierowane .
Ważne:
- ✅ Wstawienie nowych tulei mosiężnych jest to poprawienie wady konstrukcyjnej w głowicach 8V nr 0E 038103373R .
- ✅ Oryginalnie gniazda pompowtryskiwaczy dosyć szybko się wyrabiają " rowki " w aluminium i może dochodzić do mieszania się ropy z olejem . My stosujemy tuleje mosiężne i przez to nie dochodzi do takich sytuacji.
- ✅ Nowe gniazda się nie wyrabiają ponieważ jest to twardszy materiał i wytrzymalszy .