SILNIK BPW 2.0 TDI 140KM 8V Audi A4 B7
Silnik BPW 2.0 TDI 8V 140KM REGENEROWANY
Dane techniczne produktu:
- Marka pojazdu: WV AUDI SKODA SEAT
- Pojemność silnika: 2.0 TDI 140km 8V
- Rok produkcji: 2004-2012
- Moc silnika: 140 KM
- Kod silnika: BPW
- Przebieg: 0 km
- Stan: Regenerowany (BARDZO DOBRY)
ZAKRES WYKONANYCH PRAC:
- Honowanie tulei cylindrów
- Wał korbowy nominalny z nowymi panewkami
- Nowa uszczelka pod głowicą
- Tłoki nominalne wyczyszczone w ultradźwiekach
- Wymiana pierścieni tłokowych (nowe)
- Zamontowany bezawaryjny układ korbowy i olejowy z 1.9 TDI
- Sprawdzona szczelność głowicy
- Sprawdzenie szczelności zaworów
- Planowanie płaszczyzny głowicy oraz płaszczyzny bloku
- Nowe uszczelniacze zaworowe
- Frezowanie gniazd zaworowych
- Docieranie zaworów
- Frezowanie gniazd pompowtryskiwaczy i wprasowanie nowych tulejek mosiężnych.
- Wał korbowy mocniejszy z większą ilością przeciwwag.
- Montaż nowych panewek wału korbowego.
- Sprawdzenie szczelności bloku.
- Osiowanie bloku.
- Dodatkowo został zamontowany nowy łańcuszek pompy olejowej i nowy ślizg napędu łańcuszka pompy oleju .
- Blok oraz wszystkie jego elementy myte w myjce ultradżwiękowej.
- Nowe uszczelniacze od strony rozrządu
SZCZEGÓŁOWE DANE TECHNICZNE SILNIKA BPW 2.0 TDI 8V 140KM:
Podstawowe parametry
- Produkowany
- od 2004 do 2008 roku
- Pojemność skokowa
- 1968 cm³
- Typ silnika
- diesel
- Moc silnika
- 140 KM (103 kW) przy 4000 obr/min
- Maksymalny moment obrotowy
- 320 Nm przy 1750-2500 obr/min
- Montaż silnika
- z przodu, podłużnie
- Doładowanie
- turbosprężarkowe
- Liczba cylindrów
- 4
- Układ cylindrów
- rzędowy
- Stopień sprężania
- 18.0 : 1
- Średnica cylindra × skok tłoka
- 81 × 95.5 mm
- Typ wtrysku
- bezpośredni
- Dodatkowe informacje
- silnik wyposażony w pompowtryskiwacze i turbosprężarkę o zmiennej geometrii łopatek (VTG)
>>>>>W ofercie silnik 2.0 TDI BPW 140 KM 8V do pojazdów marki VW - SEAT AUDI - SKODA<<<<<<<
Silnik poddany bardzo dokładnej REGENERACJI z zachowaniem najwyższych standardów i jakości używanych przez nas części , polegającej na :
- Montaż wzmocnionego Wału Korbowego oryginał VW
- Montaż nowej Pompy olejowej oryginał VW - Napędzana łańcuszkiem.
- Kompletna regeneracja głowicy :
- mycie w myjce ultradźwiękowej ,
- sprawdzenie szczelności głowicy,
- planowanie głowicy,
- wymiana uszczelniaczy zaworowych ,
- sprawdzenie lub wymiana prowadnic, gniazd i zaworów.
- Blok silnika poddany :
- dokładnemu umyciu w myjce ultradźwiękowej ,
- splanowana płaszczyzna bloku ,
- sprawdzona szczelność bloku,
- sprawdzenie osiowości bloku,
- wymiarowanie bloku,
- w przypadku uszkodzenia bloku silnika montujemy inny nominalny blok ( nie naprawiany )
Dzięki tak przeprowadzonej profesjonalnie regeneracji silnik uzyskuje parametry NOWEGO SILNIKA , bardzo ważne jest to że całą regeneracja dokonywana jest na Nowych Częściach , zawsze na nominalnym bloku silnika , co bardzo wyróżnia naszą ofertę wśród innych ( większość regeneracji dokonywana jest na szlifowanym wale ,naprawianym bloku silnika oraz używanej pompie olejowej )
- DO ZAKUPIONEGO SILNIKA DOŁĄCZAMY PISEMNĄ KARTĘ GWARANCYJNĄ
DO ZAKUPIONEGO SILNIKA DOŁĄCZAMY PISEMNĄ KARTĘ GWARANCYJNĄ