Nowa gama silników V-Twin charakteryzuje się nową konstrukcją, która znacząco odróżnia je od innych dostępnych na rynku. W silniku benzynowym Loncin LC2V90FD zastosowano układ smarowania z wymuszonym obiegiem powietrza oraz ulepszony filtr oleju, co pozwala na wydłużenie okresów między przeglądami. Model ten posiada kombinowany układ chłodzenia z wymuszonym obiegiem powietrza i chłodnicą oleju.
Dzięki dwóm cylindrom silnik Loncin LC2V90FD pracuje płynniej i stabilniej niż jego jednocylindrowe odpowiedniki. Jest to ogromna zaleta dla oscylatorów, ponieważ wyjście jest znacznie gładszą falą sinusoidalną. Model ten jest często wykorzystywany jako napęd do potężnych generatorów, które muszą zapewnić nieprzerwane zasilanie dużej ilości urządzeń. Wał korbowy jest znormalizowany. Ta jednostka może być używana jako silnik zastępczy w maszynach o tym samym rozmiarze wału korbowego. Wał silnika ma rowek wpustowy.
Charakterystyki
- Typ: 4-suwowy, 1-cylindrowy, chłodzony powietrzem, OHV, V-Twin
- Objętość robocza: 999cm³
- Średnica cylindra × skok tłoka: 2 / 90 × 78.5 mm
- Maksymalna moc: 26 kW / 35 KM / 3600 obr/min
- Maksymalny moment obrotowy: 73 Nm / 2800 obr/min
- Średnica wału: 36.5 mm
- Objętość olejowej skrzyni korbowej: 2 L
- Rozrusznik: Elektryczny
- Wymiary: 555 × 567 × 723 mm
- Waga: 61kg
- Kod kreskowy: 4260614711198
- Okres gwarancji, mies.: 24
W zestawe
- Lejek do oleju
- Instrukcja obsługi
- Zestaw narzędzi
- Karta gwarancyjna