Silnik haswing 65lbs MAX + akumulator AGM 100 ah
Haswing, bezszczotkowy silnik Protruar 1.0 R 65lbs. Protruar 1.0 R wyposażony jest w nowo zaprojektowaną głowicę silnika z 3- diodowym wskaźnikiem baterii i aluminiowym wałem 900mm.
Bezszczotkowy silnik zastosowany w modelu Protruar 1.0 R ma zmienną regulację i wyższą efektywność (większa moc mniejsze zużycie) i dłuższą żywotność niż standardowe silniki szczotkowe. Śmigło znajduje się bezpośrednio na wale silnika co zapewnia znacznie cichszą i lepszą efektywność napędu. Zastosowanie innowacyjnej obudowy silnika ze zintegrowaną płetwą wykonanej z aluminium zoptymalizowało silnik pod kątem maksymalnej dynamiki w wodzie.
CHARAKTERYSTYKA:
Akumulatory są wykonane w technologii AGM (Absorbent Glass Mat) VRLA i głównie przeznaczone m.in.: do zastosowania w systemach zasilania awaryjnego (UPS, systemy automatyki), instalacjach solarnych oraz z przetwornicami napięcia.
- Najlepiej sprawdzają się w układach ładowania buforowego, jednak mogą być też stosowane w aplikacjach, w których akumulatory pracują cyklicznie.
- Charakteryzują się wysoką odpornością na głębokie rozładowania. Dla głębokości rozładowania do 50 % posiadają około 650 cykli pracy.
- Świetnie absorbują gazy.
- Projektowana żywotność wynosi 8-10 lat dla 20-25°C.
- Nie wymagają uzupełniania lub wymiany elektrolitu
- Mogą pracować w dowolnej pozycji
- Charakteryzują się wysoką sprawnością i wydajnością
- Wysoka odporność na uszkodzenia mechaniczne i wysokie temperatury
- Bezpieczne w użytkowaniu (brak wycieku elektrolitu, zawory ciśnieniowe)
- Wyprodukowane w fabryce akumulatorów YUASA.
Haswing Protruar 1.0 R to wysokiej klasy model o mocy 65lbs przy 1250 obr/min. Posiada dużą moc i wysoki moment obrotowy, porównywalny z silnikiem spalinowym o uciągu 2KM.
Do stosowania na łodziach o masie do 1800kg
Silnik posiada 3-diodowy wskaźnik naładowania akumulatora. Urządzenie informujące o stanie naładowania akumulatora, zabezpiecza przed przekroczeniem stanu maksymalnego rozładowania akumulatora (10,5V).
Poziom rozładowania 10,5V w czasie pracy silnika to granica bezpieczna po przekroczeniu której akumulator traci swoje właściwości
Wygodna teleskopowa rączka z maximizerem - płynną regulacją obrotów. Maximizer biegów gwarantuje bezawaryjną pracę przez wiele lat i oszczędność prądu do 80% w porównaniu do klasycznego przełącznika.
Maximizer jest urządzeniem elektronicznym, które zastępuje standardowy mechaniczny przełącznik biegów typu 5 biegów do przodu i 3 biegi do tyłu. Regulacja obrotów z maximizerem odbywa się płynnie, co daje nam możliwość ustawienia prędkości precyzyjnie, co jest bardzo istotne przy trolingowaniu. Maximizer oprócz płynnej regulacji ma jeszcze jedną bardzo istotną zaletę – oszczędza prąd w akumulatorze. Dzięki temu możemy pływać nawet do 5x dłużej niż na silnikach z przełącznikiem biegów!