SILNIK 4T 80CCM MORETTI 139FMB + GAŹNIK
ORAZ
NIEZBĘDNY OSPRZĘT POTRZEBNY DO MONTAŻU
UWAGA! Nie ma konieczności wymiany dotychczasowego modułu zapłonowego oraz regulatora napięcia. Silnik pasuje jak oryginał.
SILNIK 4 BIEGOWY, BIEGI 1-0-2-3-4
SKRZYNIA W PEŁNI MANUALNA ZE SPRZĘGŁEM /NIE PÓLAUTOMAT/
SILNIK POCHODZI Z FABRYKI CO GWARANTUJE WIELE TYSIĘCY KILOMETRÓW BEZPROBLEMOWEJ EKSPLOATACJI
W KOMPLECIE Z SILNIKIEM OTRZYMACIE PAŃSTWO:
- KRÓCIEC
- GAŹNIK
- OSŁONĘ ZĘBATKI ZDAWCZEJ
- DŹWIGNIĘ ROZRUSZNIKA NOŻNEGO
- DŹWIGNIĘ ZMIANY BIEGÓW
- ŚWIECĘ
- USZCZELKI, ORINGI ORAZ ŚRUBY
SILNIK ZALANY OLEJEM, GOTOWY DO MONTAŻU
SILNIK JEST FABRYCZNIE NOWY ORAZ GOTOWY DO MONTAŻU
SILNIKI FIRMY MORETTI CIESZĄ SIĘ DUŻYM UZNANIEM WŚRÓD KLIENTÓW ZE WZGLĘDU NA DOBRĄ JAKOŚĆ WYKONANIA ORAZ ILOŚĆ BEZAWARYJNIE PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW.
MOŻLIWE ZASTOSOWANIE:
WSZYSTKIE CHIŃSKIE MOTOROWERY Z POZIOMYM UKŁADEM CYLINDRA I OZNACZENIEM 139FMB
MIĘDZY INNYMI:
901, 901 RS, 901 Sport, 901-4, 902, Baxter, El Classico, Fighter 1, Fighter 2, Fighter 3, GR200, GR500, King, Texas, Łoś, Manic 50 1, Neken 1, Ogar 900, Pro 50 1, Ranger 1, Ranger Classic 1, Rapid 50, Rider 500, Samson, Shaft, Sprint 1, Sprint 2, Street 1, Texas, Volcano 50 1, Wezyr 1, WS, WS50, Yankee, ZV 50