WITAMY NA AUKCJI SKLEPU I SERWISU MOTOCYKLOWEGO PROMOTO!
Przedmiotem sprzedaży jest:
FABRYCZNIE NOWY SILNIK 50cc AM6 (oznaczenie QJ1E40MB-2 / LB1E40MB)
+ dodatkowy osprzęt w GRATISIE
W PROMOCYJNEJ CENIE: 2329zł + DOSTAWA ZA FREE
PRZEZNACZONY DO: RÓŻNEGO TYPU MOTOCYKLI, KTÓRE ORYGINALNIE ZOSTAŁY WYPOSAŻONE W SILNIKI AM6, TAKIE JAK: DERBI: SENDA, X-TREME, DRD, GPR, PEUGEOT: XP-6, XP-7, XR-6, XR-7, MOTORHISPANIA: FURIA, RYZ ENDURO, RX, GILERA: SMT, GSM, YAMAHA: TZR, DT, APRILIA: SX, RS, MX, MALAGUTI: DRAKON NKD, XTM, XSM, GENERIC: TRIGGER, RIEJU: MRT, MRX, RR, TANGO, MATRIX, RS-2, RS-3, NKD, BETA: RR, HUSQVARNA: SM, SMS, KEEWAY: TX, X-RAY itp.
Charakterystyka silnika:
Silnik jest bardzo solidnie i starannie wykonany w kolorze grafitowym. Pochodzi prosto z fabryki, a nie z demontażu, gdzie oryginalnie zalewany jest olejem przekładniowym. Dzięki temu nie ma żadnych ukrytych wad i jest w pełni gotowy do montażu. Sprawdzona, wysoka jakość silnika gwarantuje długą i bezproblemową eksploatację.
DUŻA MOC I MOMENT OBROTOWY - zapewnia bardzo dobre osiągi, a przy tym małe spalanie i niewielkie koszty eksploatacji. Silnik jest bardzo tani i prosty w jakiejkolwiek naprawie. Posiada zamontowany wałek wyrównoważający, który znacznie ogranicza wibracje na całym pojeździe. Stanowi idealną alternatywę dla innej, wyeksploatowanej jednostki.
Dane techniczne:
- POJEMNOŚĆ: 49,7CM
- MOC 4,7 kW / 5.5KM
- ŚREDNICA TŁOKA: 40,3MM
- STOPIEŃ SPRĘŻANIA: 12:1
- DWUSUWÓW
- CHŁODZONY CIECZĄ
- SKRZYNIA MANUALNA 6-CIO BIEGOWA
- ROZRUCH ELEKTRYCZNY LUB NOŻNY
- ZAPŁON ELEKTRONICZNY
- WAŁEK WYRÓWNOWAŻAJĄCY
W zestawie do silnika znajduje się:
- kompletna chłodnica + wentylator z kostką na dwa piny
- czujnik temperatury silnika
- włącznik wentylatora
- rozrusznik elektryczny + przewód
- kopka (rozrusznik ręczny)
- gumowy króciec ssący
- gaźnik firmy POWER FORCE 16mm (typ ssania na linkę)
- zębatka zdawcza na 11 zębów (na typ łańcucha 420) + zabezpieczenie
- świeca zapłonowa firmy NGK DR9ES
Dodatkowe informacje:
Do każdego silnika dołączana jest karta gwarancyjna producenta na 1 rok lub do limitu 5-ciu tysięcy kilometrów, a do tego instrukcją obsługi wraz z wskazówkami, co do docierania. Silnik do wysyłki pakowany jest w karton tekturowy wraz z profilami styropianowymi. Montaż silnika jest bardzo prosty, a z wymianą oleju przekładniowego poradzi sobie nawet najmniej obeznana osoba.