kod towaru 3582
Witaj Motocyklisto !!!
Chcemy ci zaprezentować rewelacyjny silnik Moretti o pojemności 250cc z pięciobiegową skrzynią motocyklową - 1-N-2-3-4-5
Silniki są dostępne z logo Moretti na pokrywie bocznej / pokrywie bendiksa rozrusznika - bez zaznaczania, wysyłamy losowo
Jak zauważyłeś w naszej ofercie znajdują się w większości silniki firmy Moretti, oraz inne pochodne produkty które charakteryzują się bardzo dobrą jakością.
Firma cały czas się rozwija i gwarantuje nam dostęp do części zamiennych - niestety na rynku coraz częściej pojawiają się typowe "jednorazówki" które wypuszczane są na rynek w krótkich seriach, a co za tym idzie to brak części zamiennych
Sam silnik jest oparty na bardzo prostej konstrukcji, a zarazem bardzo wydajnej. W celu uzyskania dużej trwałości i podniesienia mocy rozrząd silnika oparty jest na popychaczach - jest to rozwiązanie stosowane w ATV gdzie takie jednostki są bardzo narażone na przeciążenia, zmiany temperatury etc.
Silnik chłodzony jest powietrzem obiegowym ( AC ). Czasami się zdarza że klienci obawiają się słabego odprowadzania ciepła, tutaj nic mylnego. Duże ożebrowanie silnika plus wydajna pompa olejowa powodują że ciepło jest idealnie odprowadzane. Bardzo rzadko zdarza się awaria zatarcia silnika z powodu jego przegrzania. Idąc naprzeciw klientom oferujemy wielokrotnie np wentylatory które można użyć w celu dodatkowego wymuszenia obiegu powietrza. Wentylator może być np uruchamiany ręcznie gdy pojazd eksploatowany jest w terenie - w tym temacie służymy pomocą.
Oryginalne fabryczne silniki MORETTI 250cc AC występują TYLKO w kolorze czarnym !!! Nie zmieniamy cylindrów głowic etc żeby powstały jakieś klony. Silnik jest silnikiem fabrycznym - oryginalna pojemność fabryczna 249cc
U nas masz pewność że kupujesz produkt ORYGINALNY !! - ze wsparciem gwarancyjny, a co najważniejsze kupujesz u bezpośredniego sprzedawcy Moretti.
W zestawie otrzymasz od nas kompletny silnik zalany olejem gotowy do uruchomienia.
Dla Naszych klientów przygotowaliśmy dwie wersje:
1 . Wersja podstawowa silnik kompletny z gaźnikiem, instrukcją montażu na przykładzie Romet Zetki 50/125 - instrukcja wysyłana na maila.
Rozpisane podłączenie przewodów według kolorów.
Pełne wsparcie podczas samodzielnego montażu
2 . Wersja rozszerzona silnik kompletny z gaźnikiem, cewka zapłonowa, moduł zapłonowy, przekaźnik rozrusznika, świeca NGK, ( wszystko pod 250cc ), regulator napięcia ( najczęściej pasuje ten który już był w pojeździe ), gąbkowy filtr stożkowy
Gratis dołączamy instrukcje montażu na przykładzie Rometa Zetki 50/125 - instrukcja wysyłana na maila.
Rozpisane podłączenie przewodów według kolorów.
Pełne wsparcie podczas samodzielnego montażu
W skład zestawu wchodzi ( wersja podstawowa ):
- kompletny silnik z rozrusznikiem
- zębatka zdawcza z pokrywą łańcucha
- dźwignia zmiany biegów
- gaźnik PZ30 do silnika 250cc - Japan
- niezbędne uszczelki i śruby
- króciec ssący
Postaram się tutaj odpowiedzieć na najczęściej pojawiające się pytania
Dlaczego akurat ten model?, Jakie walory spełnia żeby go polecać?:
- kupujesz u bezpośredniego przedstawiciela Moretti.
- produkt oparty na sprawdzonej konstrukcji
- dostęp do części zamiennych. Nawet gdyby w naszej firmie nie było jakiekolwiek części, popularne oryginalne ( żadne klony ) silniki 167FMM, FMI Shineray 250AC, Bashan 250 etc zbudowane są na takich podzespołach
W odpowiedzi na najczęstsze pytania:
- czy silnik jest tuningowany czy jest to tylko cylinder 249 założony na silnik ......?
Nie. Jest to fabryczna jednostka, która wszystkie elementy ma przystosowane do pojemności 250cc
- czy pasuje silnik bez przeróbek?
Najczęściej tak. To słowo "najczęściej " pojawia się gdy mamy do czynienia z chińczykami Romet, Junak, Barton etc.- tu nie spotkamy raczej problemów
Otwory na śruby są znormalizowane. Przewody elektryczne są praktycznie tych samych kolorów .
Do montażu pomoże nam załączona instrukcja która według mnie pokazuje w czytelny sposób montaż i podłączenie elektryczne.
Większe problemy możemy spotkać montując go np do pojazdów firm Keeway, Dealim itd. Mocowania tu pasują, natomiast inne są osiowania
W przypadku samodzielnego montażu, zawsze służymy pomocą, a w szczególności sprawami związanymi z elektryką.
- co robić po uruchomieniu?
Klient otrzymuje kartę gwarancyjną gdzie wszystkie czynności są opisane. Jedną z najważniejszych czynności jest kontrola stanu oleju na początku a potem wymiana oleju po przebiegu około 100 - 200km km na olej silnikowy 10W40 MOTO 4T dowolnej firmy
- czy pasuje aktualna elektryka z mojego pojazdu?
Tak. Nie robimy większych przeróbek w instalacji. Możliwe do zmiany mogą być kostki modułu zapłonowego, kostka regulatora napięcia
Jeżeli masz jeszcze jakieś wątpliwości to śmiało dzwoń lub pisz. Sam jeżdżę motocyklem i czasami spotykam w trasie swoich klientów.
Nie chcę ci sprzedać czegoś z czego miałbyś być nie zadowolony. Chcę ci sprzedać towar, a w trasie napić się z tobą kawy :)
DANE TECHNICZNE SILNIKA:
- SILNIK 4-SUW, 1 CYLINDER CHŁODZONY POWIETRZEM
- MOC 20 KM/9000obr/min
- ROZRUCH ELEKTRYCZNY CDI, ORAZ NOŻNY
- SKRZYNIA MANUALNA 5 BIEGOWA 1-0-2-3-4-5
Silnik znajduje możliwe zastosowanie:
ROMET Z125, K125, ZK125, CRS 125, OGAR CAFFE 125, ARROW FLY 125, K125, ADV 125, R125, JUNAK 122, 122RS, 122 SPORT, 126, BARTON N 125, TZ 125 ZIPP RAVEN 125, ZV125, PRO RS 125, MANIC, BENZER XCROSS 125, ASTON 125 I INNE.
Silnik znajduje możliwe zastosowanie:
ROMET Z125, K125, ZK125, CRS 125, OGAR CAFFE 125, ARROW FLY 125, K125, ADV 125, R125, JUNAK 122, 122RS, 122 SPORT, 126, BARTON N 125, TZ 125 ZIPP RAVEN 125, ZV125, PRO RS 125, MANIC, BENZER XCROSS 125, ASTON 125 I INNE.