WITAMY NA AUKCJI SKLEPU I SERWISU MOTOCYKLOWEGO PROMOTO!
Przedmiotem sprzedaży jest:
FABRYCZNIE NOWY SILNIK 150cc (oznaczenie GY6 150/4T) Z FABRYCZNIE WBUDOWANĄ, BEZSTOPNIOWĄ PRZEKŁADNIĄ ZMIANY BIEGÓW TYPU "CVT"
+ dodatkowy osprzęt w GRATISIE
W PROMOCYJNEJ CENIE + DOSTAWA ZA FREE
PRZEZNACZONY DO: QUADÓW ORYGINALNIE WYPOSAŻONYCH W SILNIKI TYPU GY6 Z AUTOMATYCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW O POJEMNOŚCI 150/200cc, TAKICH JAK: BASHAN, KINGWAY, LONCIN, SHINERAY, BEMI, MOTOBI, BENYCO, BEYOND, KXD HUMMER, KAYO, BENZER, MAGNUS, HS-MOTO, HSUN itp.
Charakterystyka silnika:
Silnik jest bardzo solidnie i starannie wykonany w kolorze czarny połysk. Pochodzi prosto z fabryki, a nie z demontażu, gdzie oryginalnie zalewany jest olejem o gęstości 10W40 4T, natomiast przekładnia 75W90. Dzięki temu nie ma żadnych ukrytych wad i jest w pełni gotowy do montażu. Silnik w porównaniu do starszej wersji, jak i innych zamienników wyposażony jest w akcesoryjną chłodnicę oleju, która zapewnia optymalną pracę jednostki nawet w najbardziej upalne dni. Ponadto zaraz po odpaleniu uruchamia się wentylator, który dodatkowo schładza silnik. Nowością dla tego typu jednostki jest zastosowanie awaryjnego rozrusznika ręcznego typu "szarpak" charakterystycznego dla quadów o dużo większej pojemności. Otwory montażowe pod śruby mają fabrycznie wtłoczone gumowe tuleje, które emitują znaczną część wibracji. Sprawdzona, wysoka jakość silnika gwarantuje długą i bezproblemowa eksploatację.
DUŻA MOC I MOMENT OBROTOWY - zapewnia bardzo dobre osiągi, a przy tym małe spalanie i niewielkie koszty eksploatacji. Jednostka ta jest bardzo tania i stosunkowo prosta w jakiejkolwiek naprawie. Dzięki temu, że silnik pracuje na łańcuszku rozrządu jest bardzo żwawy oraz trwały. Stanowi idealną alternatywę dla innej, wyeksploatowanej jednostki bądź jako SWAP na większą/mniejszą pojemność w pojazdach, których silnik ma tzw. "cylinder leżący" (pasuje bez żadnych dodatkowych zmian w konstrukcji niezależnie od pojemności).
BEZSTOPNIOWA PRZEKŁADNIA ZMIANY BIEGÓW TYPU "CVT" - zapewnia płynną jazdę, jak i bezawaryjną pracę przekładni, która obsługiwana jest za pomocą dźwigni znajdującej się po prawej stronie silnika. Układ skrzyni biegów jest następujący: bieg do przodu - luz - wsteczny.
Dane techniczne:
- SILNIK 100% NA LICENCJI HONDY GY6 150/4T
- 4-SUW NA ŁAŃCUCHU ROZRZĄDU
- CHŁODZONY POWIETRZEM Z FABRYCZNIE WBUDOWANYM WENTYLATOREM ORAZ AKCESORYJNĄ CHŁODNICĄ OLEJU
- SKRZYNIA BIEGÓW AUTOMATYCZNA
- MOC 13 KM PRZY 9000obr/min
- ROZRUCH ELEKTRYCZNY LUB RĘCZNY ZA POMOCĄ SZARPAKA
- ZASILANY PRĄDEM ZMIENNYM (standard dla większości quadów)
W komplecie do silnika znajduje się:
- świeca zapłonowa
- gumowy króciec ssący
- rozrusznik + przewód elektryczny
- szarpak ręczny
- dźwignia zmiany biegów
- chłodnica oleju wraz z przewodami chłodzącymi
Dodatkowe informacje:
Do każdego silnika dołączana jest karta gwarancyjna producenta na 1 rok lub do limitu 5-ciu tysięcy kilometrów, a do tego instrukcją obsługi wraz z wskazówkami, co do docierania. Silnik do wysyłki pakowany jest w karton tekturowy wraz z profilami styropianowymi. Montaż silnika jest bardzo prosty, a z wymianą oleju silnikowego czy też przekładniowego poradzi sobie nawet najmniej obeznana osoba.
PRZED ZAKUPEM PROSIMY O PORÓWNANIE ZE STARYM SILNIKIEM.