Silnik 1.6 dCi Renault Trafic Opel Vivaro R9M
Silnik po profesjonalnej regeneracji, bez wad konstrukcyjnych
Opis procesu regeneracji
- Wał nominalny oryginał (OE Renault)
- Sprawdzona szczelność płaszcza wodnego bloku
- weryfikacja współosiowości wału korbowego - osiowanie
- pomiar zużycia cylindra, ocena gładzi cylindra
- nowe tuleje cylindrów, nadwymiar lub honowanie, zgodnie z wymiarami producenta Renault
- Planowanie płaszczyzny bloku
- Sprawdzona szczelność płaszcza wodnego głowicy
- Frezowanie gniazd zaworowych.
- Wymiana prowadnic
- Nowe uszczelniacze
- Wymiana zaworów (uszkodzonych).
- Sprawdzona współosiowość wałków głowicy
- Docieranie przylgni i zaworów.
- Nowe popychacze dźwigienki zaworowe
W celu sprawdzenia, czy silnik pasuje do Państwa pojazdu, prosimy o przesłanie numeru VIN modelu lub marka, model i rok produkcji.
Wykaz nowych części:
- Nowa pompa oleju
- Nowe tłoki i/lub pierścienie (Kolbenschmidt, Glico)
- Nowe panewki główne
- Nowe panewki korbowodowe
- Nowa pompa oleju
- Nowa uszczelka pod głowicą (dobrana odpowiednia grubość)
- Nowe dźwigienki zaworowe 16 szt.
- Nowe popychacze 16 szt.
- Nowy rozrząd (łańcuch, napinacz, ślizgi i koła zębate)
Montujemy nowe części wyłącznie renomowanych i sprawdzonych producentów na rynku motoryzacyjnym
Co nas wyróżnia
- Dzięki zastosowaniu nowych części oraz profesjonalnie przeprowadzonej regeneracji, silnik uzyskuje parametry nowego silnika
- Nie wykonujemy częściowej regeneracji
- Zawsze montujemy nową pompę oleju!
- Wszystkie zdjęcia są oryginalne i przedstawiają rzeczywisty silnik, zregenerowany w naszej firmie
- Jesteśmy sprawdzonym Sprzedawcą Allegro od niemal 10 lat
Ważne informacje
- Aukcja dotyczy silnika bez osprzętu (słupek)
- Export z VAT 0% 10.560PLN (Czechy Niemcy, Francja, UK, cała/all of Europe)
- Sprzedaż w systemie "na wymianę" - warunkiem jest zdanie starego silnika bez dziury/peknieć w bloku lub depozyt