ASIANA to pochwała form, kolorów i aromatów rodem z Azji, a w szczególności z Malezji, Indonezji oraz Indii. Produkty oferowane w galerii czerpią swą oryginalność ze źródeł tego kontynentu i zapraszają do mieszanki z europejskim stylem pełnym eleganckiej prostoty.
W naszej ofercie znajdują się meble z egzotycznego drewna, ratanu, pędów bananowca oraz szeroki wybór elementów dekoracji wnętrz jak misy, obrusy, narzuty, rzeźby, obrazy oraz inne niezliczone przedmioty sztuki użytkowej. Wiele z nich dostępne jest również według indywidualnych projektów klienta – co czyni ofertę naszej galerii jeszcze bardziej wyjątkową...
Meble kolonialne tworzone są – w swojej ojczyźnie – Indiach, z doskonałej jakości litego drewna „indian rosewood” (potocznie nazywanego palisander), drewna tekowego lub akacji.
W naszej ofercie znajdą Państwo ogromny wybór stołów, komód, szafek RTV, siedzisk, łóżek, witryn, bibliotek oraz wiele innych.
Polecamy też naszą szczególną ofertę mebli kolonialnych na miarę.
Siedzisko - Kufer
WYMIARY : 90 x 40 x 50 cm
Dostępne 3 kolory: Brąz jasny, brąz, brąz średni
POLECAMY!!!
REGULAMIN
- Zastrzegamy sobie prawo do zakończenia aukcji przed czasem.
- Prosimy o przemyślaną licytację. Nie odwołujemy ofert.
- Wysyłka zamówionych towarów realizowana jest w ciągu 3 dni od otrzymania wpłaty na konto bankowe.
- Wpłata powinna nastąpić w terminie 3 dni od daty dokonania zakupu na konto bankowe.
- W przypadku jakichkolwiek niezgodności będziemy wdzięczni za informację mailową z opisem problemu oraz kontaktem zwrotnym. Na wszystkie takie maile odpowiemy jak najszybciej będzie to możliwe, uważnie i troskliwie starając się zaradzić problemom.
- Oferowany przez nas towary są nowe, wyprodukowane wg rzetelnych zasad rzemiosła. Gdyby jednak zaistniała jakaś wada towaru – gwarantujemy możliwość jego zwrotu. Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący.
- Koszt przesyłki pokrywa kupujący, a jej wartość jest ustalana na podstawie cennika współpracującej firmy kurierskiej.
- W przypadku wysyłki kurierem (a taką polecamy ze względów bezpieczeństwa towaru) przesyłkę należy otworzyć i sprawdzić w obecności osoby dostarczającej. W przypadku otrzymania uszkodzonego przedmiotu prosimy z kurierem sporządzić protokół reklamacyjny, który jest nam potrzebny do reklamacji w firmie kurierskiej. Protokół powinien zawierć opis uszkodzeń, datę oraz czas dostawy. Pragniemy zaznaczyć, że każdy wysyłany przez nas przedmiot jest nowy, sprawdzony przed wysłaniem i pieczołowicie spakowany.