Na sprzedaż nie lada gratka SHL M02/M03?
Fabrycznie z silnikiem DKW.
Motocykl kupiłem jakiś czas temu i na początku myślałem że to jakaś zmota
Ale kolega wysłał mi historyczną fotografię takiego zestawu co rozwiało ostatecznie moje wątpliwości.
Poprzedni właściciel nie był w stanie naprawić ramy która była spłaszczona (najechana autem czy coś)
Dodatkowo miała wiele patentów wzmocnień, wsporników, uchwytów na osłony na nogi itp.
Rama została rozczłonkowana na elementy wyprostowana i z powrotem złączona w całość
Jest prosta i wyosiowana. Przy okazji wymienione zostały rurki łączące lewą i prawą stronę oraz odtworzony uchwyt silnika od przodu (wcześniej był tam przynitowany klocek stalowy o grubości 8 mm, a silnik wisiał na tulejach gumowo stalowych - taki patent!)
Podjąłem decyzję sprzedaży tego motocykla z dwóch powodów
Po pierwsze gromadzę pieniążki na wózek do Sokoła 600 i muszę coś poświęcić.
Po drugie padło na tą SHL ponieważ spotkał mnie przy niej pewien zawód który mnie zniechęcił do tego motocykla.
Mianowicie jakiś czas temu niektóre elementy z tego motocykla wysłałem do chromowania i niestety
Kurier zgubił paczkę co spowodowało bezpowrotnie zaginięcie następujących oryginalnych elementów:
- kierownicy z dekompresorem (kolega obiecał mi załatwić podobną - czekam - na razie jest taka jak założyłem)
- sprężyn siodła (dokupiłem kopie)
- sprężyny trapezu (dokupiłem kopie)
- dźwigienek rozpieraczy szczęk (wykonałem nowe)
- gwiazdek trapezu (dokupiłem kopie)
- wkrętki sprężyny trapezu (dokupiłem kopie)
- kompletu mosiężnych klamek (na foto pożyczone klamki do wglądu jak ma być - nie podlegają one sprzedaży)
- osi kół i nakrętek (osie wykonałem nowe - nakrętki miałem w zapasie)
- motylka i osiek trapezu (miałem w zapasie)
- dźwigni kopniaka i zmiany biegów
- zębatki napędowej (dobrałem podobną z czegoś innego)
Ta strata zdecydowanie zniechęciła mnie do pozostawienia motocykla dla siebie
Część braków uzupełniłem replikami część oryginałami
Dodatkowo w motocyklu brakowało jeszcze:
- błotnika przedniego (dokupiłem naprawiany)
- uchwytów lampy przedniej (dokupiłem kopie)
- oraz samej lampy przedniej (wsadziłem co miałem) {od mojego kolegi można kupić właściwą lampę (nieużywaną!!!) dam namiar kupującemu}
Do silnika nie ma co się przyczepiać jest cały i ładny, biegi wchodzą kompresja jest
Jest do niego puszka prądów (dekielek do niej dokupiłem na allegro - chyba replika ale nie mam pewności może oryginał?)
Postanowiłem pozostawić zbiornik oraz błotnik tylny w oryginale.
Zbiornik jest bardzo ciekawy (taki jak w SHL 98) ale z trochę innym korkiem, gwint kranika 10x1 mm
Naprawiłem tez oryginalny kranik (miał utrącony siusiek na rurkę) oraz wymieniłem stożek
Zapraszam do licytacji
Wpłata na konto max 3 dni po zakończeniu aukcji
Odbiór generalnie osobisty
Możliwa wysyłka na palecie po rozkręceniu motocykla (z tego co pytałem to koszt około 250 zł + pakowanie)
więcej pon nr tel 606 686 681
zastrzegam możliwość zakończenia aukcji w dowolnym momencie.