Shimano Kołowrotek Ultegra FB 2500 HG
Zupełnie nowy kołowrotek spinningowy Shimano Ultegra FB zapewnia wędkarzowi wydajność i moc podczas łowienia, za sprawą umieszczenia w nim niezwykle wytrzymałej przekładni Hagane.
Zupełnie nowy kołowrotek spinningowy Shimano Ultegra FB zapewnia wędkarzowi wydajność i moc podczas łowienia, za sprawą umieszczenia w nim niezwykle wytrzymałej przekładni Hagane. Równocześnie, system uszczelnień Coreprotect gwarantuje bezpieczeństwo mechanizmów wewnętrznych, chroniąc je przed dostępem wody, piasku czy pyłu i nie wpływając przy tym na płynność obrotów korbki. Coreprotect zabezpiecza w pełni korpus, łożysko rolkowe, oraz rolkę prowadzącą. Nasz najnowszy kołowrotek spinningowy został wyposażony w specjalnie zaprojektowany korpus G-Free Body, w którym środek ciężkości przesunięto w kierunku wędziska. Przekłada się to na lepsze wyważenie i lżejsze, wygodniejsze operowanie całym zestawem bez poczucia zmęczenia ręki. Dodatkowo, korpus ten zbudowano z ultralekkiego, sztywnego kompozytu XT-7, co zapewniło idealną ochronę i wsparcie dla podzespołów przekładni Hagane, napędu X-Ship, oraz krytych łożysk Shielded A-RB. Przy tym wszystkim, nowa Ultegra FB to po prostu nowoczesny kołowrotek o urzekającym wyglądzie, który został zaprojektowany z myślą o długotrwałej, bezawaryjnej pracy dzięki zastosowaniu w nim najlepszych osiągnięć technologicznych Shimano.
System Assist Stopper: Nie
Kabłąk: Tak
Dźwięk przekręcenia hamulca: Tak
Parallel Body: No
Korpus typu Core Protect: Tak
Pokrętło hamulca: Nie
Rodzaj hamulca: Przedni Klasyczny
Przekładnia: Mosiądz
Klips na szpuli: Regular
Uchwyt pływający: Tak
Counter clockwise rotor rotation: Nie
Przycis zwalniający szpulę zapasową: Nie
Przycisk zwalniający szpulę: Nie
Doczepiany uchwyt na kołowrotek: Tak
A/R Lever: Nie
Rękojeść: Pojedyncza
Otwór do smarowania mechanizmu napędowego: Nie
Przekładnia - wykonanie: Aluminium Kute Na Zimno
Hamulec: Przedni Fd
Uchwyt korbki zapasowej - materiał: Nie
Korpus - materiał wykonania: XGT7
Otwór do smarowania sprężyny kabłąką: Nie
Korbka zapasowa: Nie
Rotor - materiał: XGT7
Automatyczne zbijanie kabłąka: Tak
Łożysko rolki: Roller Bearing
Rodzaj oscylacji: Aero Wrap
Blokada obrotów wstecznych Core Protect: Tak
Szpula zapasowa: Nie
Pierścień redukcji: Nie
Blister: Nie
Łożyska A-Rb/Sa-Rb: Posiada Łożyska SA-RB
Prędkość oscylacji: Regular
Akcja: SUS
Podkładki hamulca: Filc
G FREE Body: Yes
Maksymalna moc hamulca (Kg): 9
Hamulec walki: Nie
Hamulec wodoodporny: Tak
BB Total: 5
Szpula - wykonanie: Aluminium
Pokrętło regulacji hamulca: Plastikowe
Friction bail: Tak
Dlc line roller surface finishing: Nie
Rolka prowadząca Core Protect: Tak
Małe pudło: Nie
Korpus typu Screw-Less: Nie
Wymienny uchwyt karbki: Nie
Długość transportowa: Spinning
HAGANE Body: No
Maksymalna moc hamulca (kg): 9
Pojemność szpuli głównej (mm-m): 0.18-290/0.20-240/0.25-160
Waga: 240 g
HAGANE Gear: Yes
Rozmiar szpuli: 2500
Mikromoduł: Nie
Nazwa serii kołowrotka: Ultegra FB HG
X-Ship: Tak
Przełożenie (Gear Ratio 1): 6.0:1
Koncept SW (Salt Water): Nie
Nawój (jeden obrót korbki) [cm]: 88