Dzień dobry, ciesze się, że trafiłeś na moją ofertę.
Sprzedaję łańcuch Shimano CN-HG95 do napędów 10 rzędowych napędów górskich oraz szosowych, grupa XTR, DEORE XT, SLX.
Cechy produktu:
- wykonany z wytrzymałej stali
- długość 116 ogniw
- w zestawie pin do skucia łańcucha
- technologia DYNA-SYS
- zastosowano technologię kierunkową HG-X dla szybszej i precyzyjniejszej zmiany przełożeń
- asymetryczna konstrukcja
- obie płytki (wewnętrzna i zewnętrzna)łańcucha pokryte powłoką SIL-TEC dla zmniejszenia tarcia, hałasu i lepszego czyszczenia z błota
- mocne chromowane sworznie minimalizują prawdopodobieństwo zerwania łańcucha
- przeznaczony do napędów górskich oraz szosowych
- waga 268 g (114 ogniw)
- NIE JEST TO WERSJA OEM
W razie pytań bądź wątpliwości zachęcam do kontaktu oraz zapraszam do sprawdzenia mojej aktualnej oferty, która wciąż się powiększa.
W przypadku zapotrzebowania na towar nie znajdujący się na moich aukcjach chętnie sprowadzę go na specjalne zamówienie.
DYNA-SYS 10 rzędowy napęd górski
SHIMANO prezentuje technologię napędu przeznaczoną do rowerów górskich: DYNA-SYS. W tej rewolucyjnej technologii zastosowano 10-rzędową kasetę, ale nie jest to jedyna cecha wyróżniająca tego nowego układu. Układ napędowy został skonstruowany na nowo, co zapewnia rowerzyście wymierne korzyści:
• Nie jest to tylko dodatkowa koronka...
• Współczynniki poszczególnych przełożeń są do siebie bardziej zbliżone, co zapewnia bardziej płynną zmianę przełożeń i lepsze przenoszenie mocy
• Można jeździć z lepiej dobranymi kombinacjami przełożeń, zwiększając tym samym efektywność i trwałość
• Osiągi są najważniejsze: DYNA-SYS to bardziej stabilny napęd dla każdego rowerzysty!
Efektywny z natury
10-rzędowa kaseta 11–36T HG o zwiększonych zakresach oznacza, iż rowerzyści mogą dłużej używać głównego przełożenia – 32-zębowej tarczy. Zwykle rowerzyści używający potrójnego mechanizmu korbowego musieli przyzwyczajać się do wykonywania dw.ch lub trzech zmian korygujących za każdym razem, gdy zrzucali łańcuch na tarczę 22-zębową. Z DYNA-SYS to tylko jedno przerzucenie, a na dodatek nie jest aż tak często potrzebne. Zmiana przełożeń jest łatwiejsza i szybsza dzięki współczynnikom progresji przełożeń – 42–32–24. Zmiana z tarczy 24-zębowej do przełożenia głównego, czyli tarczy środkowej, jest teraz łatwiejsza i bardziej intuicyjna. Łatwiej jest też zmienić przełożenie na ułatwiającą jazdę tarczę 42-zębową, co oznacza, że rowerzyści będą częściej używać. Technologia DYNA SYS sprawia, że zmiany przełożeń są płynniejsze, umożliwiając rowerzystom zachowanie stałej wydajności, gdy są skupieni na zachowaniu przyczepności i kadencji.