SHIMANO BR-M8100 Deore XT - hamulec hydrauliczny
--------------------------------------------------------------
kolor: czarny
przedni / przewód 1000 mm / okładziny żywiczne
waga: 392 g
kod producenta: IM8100JLFPRA100
kod produktu ROWERPLUS_PL: 72213
--------------------------------------------------------------
Oryginalny hamulec tarczowy z grupy Deore XT. Legendarna jakość i siła hamowania grupy XT w jeszcze lepszym wydaniu!
- lekki i niezwykle skuteczny hamulec MTB dla zawodników
- w skład kompletu wchodzą:
- zacisk BR-M8100:
- bajecznie lekki, a przy tym niesamowicie mocny zacisk 2-tłoczkowy do hamulca hydraulicznego
-starannie zaprojektowany korpus z otwartą konstrukcją poprawiającą chłodzenie
- ceramiczne tłoczki radykalnie ograniczające przekazywanie ciepła na olej mineralny (lepsza praca hamulca podczas długotrwałego hamowania)
- w pełni zgodny z technologią ICEtech
- mocowanie do ramy/widelca w standardzie PM (Post Mount - śruby ustawione równolegle do kierunku jazdy)
- złącze typu banjo dla ułatwienia doprowadzenia przewodu hydraulicznego
-
klamka BL-M8100:
- klamka hamulca zgodna z technologią ICE-Tech
- poprawiona ergonomia oraz delikatnie przeniesiony środek obrotu klamki względem poprzedniej generacji (BL-M8000)
- technologia Servo-Wave:
- w pierwszej fazie ruchu klamki klocki szybko zbliżają się do tarczy ułatwiając szybkie rozpoczęcie hamowania
- w drugiej fazie hamulec osiąga ogromną siłę hamowania i idealną modulację
- regulacja odległości klamki od kierownicy bez użycia narzędzi
- dodatkowa regulacja "martwego ruchu" klamki (tzw. free stroke - o ile poruszy się klamka, zanim klocki dotkną tarczy - główna różnica w stosunku do SLX BL-M7100)
- w pobliżu zawiasu klamki dodatkowy punkt oparcia o kierownicę dla poprawy sztywności korpusu bez podnoszenia wagi
- kompatybilna z nowym systemem montażu I-Spec EV
- otwarta obejma z zawiasem: montaż niewymagający zdejmowania chwytu
- dedykowany przewód olejowySM-BH90-SBM
- fabrycznie zalany i odpowietrzony
- hamulec w specyfikacji J-Kit - umożliwia zarówno klasyczny montaż, jak i przewleczenie przewodu wewnątrz ramy