Proponuję montaż bypass sgw do grupy FCA cena zawiera produkt + montaz
Posiadam także dezaktywator start stop do ALFA ROMEO Giulia/ Stelvio Sukcesywnie od 2017 roku w kolejnych modelach koncern FCA instaluje dodatkowy moduł - bramkę SGW, która odcina linie CAN samochodu.Bramka ta służy zwiększeniu ochrony przeciw ewentualnym włamaniom hakerów do modułów samochodu poprzez interfejsy bezprzewodowe samochodu. Niestety, jeśli nie posiadamy dodatkowych kluczy pobieranych z serwerów FCA, bramka odcina również złącze diagnostyczne OBD dlaaktywnej diagnostyki komputerowej (kasowanie błędów, testy, zmiana konfiguracji proxi), umożliwiając jedynie odczyt. To ograniczenie praktycznie wyklucza możliwość serwisowania samochodu w niezależnych warsztatach (np. nie można skasować inspekcji olejowej po wymianie oleju), gdyż niezależne narzędzia diagnostyczne nie mają obecnie wsparcia dla pobierania tych kluczy z serwerów FCA (a nawet w przyszłości, gdy niektóre może będą go miały, będzie on i tak najprawdopodobniej odpłatny). Według informacji jakie uzyskaliśmy, koncern FCA nie przewiduje dezaktywacji SGW nawet po okresie gwarancji, a więc praktycznie zmusza użytkowników do korzystania wyłącznie z autoryzowanych serwisów (bądź serwisów, które wykupią drogie narzędzie diagnostyczne Witech2 i opłacają regularnie subskrypcję) również po wygaśnięciu gwarancji.