SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)
Piotr Kaleta
Wydawnictwo: Helion
Rok wydania: 2022
Oprawa: miękka
Liczba stron: 136
Format: 14.0 x 20.8 cm
Numer ISBN: 978-83-283-8833-8
Kod paskowy (EAN): 9788328388338
W książce SEOrigami autor pokazuje, że także w internecie można pisać i komunikować się unikatowo, oryginalnie. Co więcej, udowadnia, że nie jest to działanie bezcelowe. Że pod względem finansowym po prostu warto, wręcz należy tak właśnie robić. Poradnik został podzielony na dwie części. Pierwsza skupia się na tym, czym jest unikatowość („również dla Google”), dlaczego oryginalność treści jest ważna, które marki szczególnie o nią dbają i jak można ją wykorzystać u siebie, w swoim sklepie. Część druga proponuje gotowe techniki i schematy, ułatwiające wdrażanie unikatowości w różnych sferach działalności.
Edycja tekstów Praktyczny poradnik
Adam Wolański
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Format: 19.0x25.5cm
Liczba stron: 382
Wydanie: 1
Rok wydania: 2020
Książka dotyczy wszelkich aspektów profesjonalnego przygotowania różnych typów publikacji do wydania drukiem lub elektronicznie - począwszy od poziomu typograficznego (rodzaje pisma, wyróżnienia typograficzne), przez elementy językowe i pozajęzykowe (nazwy własne, jednostki miar i wag, zapis liczb), po elementy makrostruktury różnych typów publikacji (części składowe gazety i artykułu prasowego, części składowe książki). Przeznaczona jest dla autorów publikacji, pracowników instytucji związanych z procesem wydawniczo-poligraficznym (redaktorów merytorycznych i technicznych, korektorów, operatorów DTP, typografów, poligrafów, grafików itd.), studentów specjalizacji wydawniczo-redaktorskich na wydziałach polonistyki, bibliologii i dziennikarstwa oraz słuchaczy podyplomowych studiów edytorstwa.