SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek
Tytuł oryginału: The Art of SEO: Mastering Search Engine Optimization, 3rd Edition
Autorzy: Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola
Stron: 864
Tłumaczenie: Maksymilian Gutowski, Łukasz Piwko
ISBN: 978-83-283-2285-1
Format: 168x237
Oprawa: miękka
Książka jest nowa
Pozycjonowanie stron oraz ich optymalizacja pod kątem wymagań wyszukiwarek (SEO) to trudna dziedzina: wymaga głębokiej wiedzy na temat wszystkich aspektów marketingu cyfrowego — od tworzenia stron internetowych, przez architekturę informacji i przewidywanie wrażeń użytkownika, po analizę rynku, planowanie strategii treści, analizę statystyk i optymalizację konwersji. Dodatkowo specjalista SEO powinien mieć umiejętności techniczne i łączyć zmysł analityczny z kreatywnym.
Książka, którą trzymasz w dłoni, to kompletny przewodnik po metodyce optymalizacji wyszukiwania w sieci. Jej trzecie wydanie zostało gruntownie uaktualnione — znajdziesz tu wszelkie nowinki z dziedziny technologii wyszukiwarek internetowych oraz marketingu elektronicznego, od mediów społecznościowych po urządzenia mobilne. Co więcej, złożone zagadnienia SEO zostały w tym podręczniku przedstawione w sposób przystępny, zrozumiały nawet dla osób rozpoczynających przygodę z tą fascynującą dziedziną wiedzy. To doskonałe źródło wiedzy o marketingu cyfrowym, IT i dyscyplinach inżynieryjnych!
Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:
- teoretyczne podstawy i praktyczne zasady SEO
- wykorzystywanie mediów społecznościowych i danych użytkownika
- projektowanie witryny z uwzględnieniem SEO i zasad marketingu treści
- algorytmy Google’a i innych wyszukiwarek
- własne badania i analizy dla potrzeb SEO
Jeśli prowadzisz biznes w sieci, SEO jest Twoim kluczem do sukcesu
✓
Kup co najmniej 3 produkty na dowolnych naszych aukcjach, a dostarczymy je
KURIEREM GRATIS!!!