Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 93 500,00 zł
- Seat Leon Salon PL I-wl ASO Xcellence 150 KM
- 70 999,00 zł
- Seat Leon 2.0 TSI Cupra 280, Salon Polska
- 99 700,00 zł
- Seat Leon 4x4, 300KM, full LED, virtual,
SEAT LEON CUPRA R, SALON PL, MAŁY PRZEBIEG, 250KM (6039633516)
Parametry
- Rok produkcji
- 2003
- Stan
- Używany
- Liczba drzwi
- 4/5
- Kraj pochodzenia
- Polska
- Liczba miejsc
- 5
- Kierownica po prawej (Anglik)
- Nie
- Napęd
- Na przednie koła
- Wyposażenie - bezpieczeństwo
- ABS, ASR (kontrola trakcji), Alarm, Centralny zamek, Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Światła przeciwmgłowe
- Wyposażenie - komfort
- Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Klimatyzacja automatyczna, Podgrzewane lusterka boczne, Przyciemniane szyby, Tapicerka ciemna, Tapicerka welurowa, Wspomaganie kierownicy
- Wyposażenie - multimedia
- Gniazdo AUX, Gniazdo USB, MP3
- Wyposażenie - pozostałe
- Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Komputer pokładowy, Tempomat
- Skrzynia biegów
- Manualna
- Nadwozie
- Hatchback
- Moc [KM]
- 250
- Rodzaj paliwa
- Benzyna
- Uszkodzony
- Nie
- Informacje dodatkowe
- Bezwypadkowy, Serwisowany w ASO, Zarejestrowany w Polsce
- Kolor
- Żółty
- Przebieg [km]
- 137600
- Pojemność silnika [cm3]
- 1800
Opis
Witam serdecznie,
Sprzedaję swoje ukochane auto - Seat Leon Cupra R.
Auto zakupione w polskim salonie w drugiej połowie 2003r (POLIFTOWE). Regularnie serwisowane, przebieg autentyczny. Jestem właścicielem od 2009. Posiadam oryginalne faktury i umowy które przekażę kupującemu. Auto użytkowane przez pasjonata motoryzacji i osobę ogarniętą która wie jak się obchodzić ze sportowym autem.
W samochodzie jest kilka usprawnień względem serii. Wszystko przemyślane i zrobione z głową, z użyciem oryginalnych części VW/Audi/Seat oraz mocniejszych odpowiedników.
Auto poliftowe (lusterka, kierownica, silnik, itd.) z pełną dostępną opcją w salonie:
- hamulce BREMBO czterotłoczkowe przód
- fotele RECARO przód
- tylna kanapa 'kubełkowa' dzielona z wbudowanym podłokietnikiem ze schowkiem
- elektryczne składane i podgrzewane lusterka
- 4x elektryczne szyby
- klimatronik
- tempomat
- wspomaganie kierownicy
- ESP/ASR/TCS/ABS
- 4x poduszki
- czujnik deszczu
- podłokietnik ze schowkiem
Poniżej lista usprawnień, żadnych głupich tuningów, przeróbek ani tanich części, pasuje plug&play. Wszystko ma swój cel i było robione z głową: części mocniejsze, bardziej wytrzymałe i wydajne, poprawiają prowadzenie i bezpieczeństwo. Cupra przez pierwsze 5 lat serwisowana w polskim ASO (mam książkę). Potem w firmie CompSport - czołowego specjalisty od mocnych samochodów grupy VW/Audi w Polsce www.compsport.pl
Cena poniższych komponentów ponad 20 tys zł...
SILNIK I NAPĘD |
INTERCOOLER (FMIC) | Compsport | lepsze chłodzenie - małe seryjne intercoolerki z plastikowymi bokami puchną i auto nie trzyma mocy |
DOWNPIPE 3" (DECAT) | Compsport | odetkanie turbiny i obniżenie temperatur w wydechu - seryjny wydech dławi turbinę i za wolno odprowadza gorące spaliny |
|
WYDECH (CATBACK) | Milltek |
millteksport.co.uk - do 3500rpm cichy |
|
DOLOT (TIP) |
Samco Sport |
silikonowy - gumowy fabryczny się zapada |
|
SPRZĘGŁO |
Sachs | OEM+ wymienione niecałe 1000km temu |
|
PROGRAM |
Dynosoft | obecnie 250KM/340Nm |
|
ZAWIESZENIE | AMORTYZATORY | Bilstein B8 |
seryjne amortyzatory to nieporozumienie www.bilstein.de |
SPRĘŻYNY PROGRESYWNE |
Vogtland | idealny kompromis między komfortem a trzymaniem w zakrętach |
|
TULEJE BELKI |
Powerflex | 80ShA/fioletowe powerflex.co.uk |
|
TULEJE WAHACZA I STABILIZATORA |
Strongflex | 90ShA/żółte strongflex.eu -fabryczne tuleje są rozlazłe, na poliuretanie prowadzenie bardziej zwarte |
|
WKŁADKA ŁAPY MOCUJĄCEJ SKRZYNI |
Powerflex | lepsza trakcja podczas przyśpieszania powerflex.co.uk | |
PODUSZKI AMORTYZATORA |
Deuter-Motosport |
85 ShA (żółte) poliuretanowe, trwalsze od fabrycznych |
|
DYSTANSE TYŁ 18mm | --- | aluminiowe z pierścieniem centrującym, poprawiają stabilność |
|
ROZPÓRKA PRZÓD GÓRNA | oryginalna AUDI | rozpórka kielichów z Audi TT, poprawia precyzję prowadzenia |
|
OPONY,HAMULCE | TARCZE PRZÓD | EBC |
gładkie, ebcbrakes.co.uk |
TARCZE TYŁ | TRW | gładkie |
|
KLOCKI PRZÓD | Ferodo | DS2500 www.ferodoracing.com |
|
OPONY | Goodyear | EAGLE F1 ASYMMETRIC2 225/45/17 94Y XL -bardzo fajne progresywne i przewidywalne opony |
|
FELGI | oryginalne Audi S3 |
7.5J x 17, ET32; idealnie proste, malowane proszkowo w wheelwide.pl | |
WNĘTRZE | ZEGAR BOOST I TEMP. SPALIN |
Autogauge | Stepmaster (szwajcarskie) 52mm w słupku, wygląd fabryczny |
- Cupra na filtrach Knecht/Mahle/Filtron. Wymiana oleju wg. książki 15k, ja wymieniam co 5-10k, minimum raz w roku.
- Zalewany olejem Motul X-Cess 5W40 lub Motul Specific 5W30. Co druga wymiana z płukanką Motul Engine Clean.
- Tankowane tylko E98 z BP lub Statoil, bez żadnych dodatków ani wynalazków.
- Płyn chłodniczy oryginał VAG G12/G13, płyn hamulcowy Motul RBF600.
- Co najważniejsze - silnik chodzi gładko i miarowo, nie ma wycieków, nie bierze oleju. Turbina ładnie pompuje, nie przeładowuje i trzyma ciśnienie.
Samochód używany z rozsądkiem i ZAWSZE rozgrzewany przed dynamiczną jazdą (10-15 minut w zależności od temperatury), chłodzony kilka minut przed zgaszenem - co chyba jest oczywistością. Silnik od 2700rpm ma maksymalny, płaski moment i dobrze przyspiesza, więc nie trzeba trzymać go na odcince żeby szybko jeździć, to nie jest japończyk.
Zawieszenie po modyfikacjach jest przyjemnie sprężyste i precyzyjne (i nie jest sztywną taczką).
Hamulce nawet zimne pewnie zatrzymują auto, które potrafi szybko się napędzić, nie piszczą, nie pylą.
Większy intercooler i 3" downpipe lepiej odprowadzają ciepło z silnika i poprawiają cyrkulację, więc przy dłuższej jeździe i upałach Cupra nie łapie zadyszki (a seria owszem). Silikonowy TIP nie zasysa się i nie dławi tak jak fabryczny gumowy dolot.
Przebieg niski i prawdziwy, mieszkam i pracuję w centrum Łodzi, więc używam Cuprę weekendowo-wakacyjnie. Szkoda mi odpalać auto na krótkie przebiegi i stanie w korkach. Rocznie robię poniżej 10 tys km.
Auto ma delikatny (konserwatywny) program na ok. 250KM, mi zupełnie wystarcza, jest bardzo szybko bo Seat Leon waży ~1360 kg. Przy obecnych komponentach spokojnie do ugrania jest 280KM. Można pocisnąć dalej 290-300KM na benzynie 100-oktanowej, więc jeśli ktoś potrzebuje jeszcze więcej mocy to można spokojnie skorygować soft, jest duży zapas w sprzęcie. Albo można nie robić nic i tylko codziennie jeżdzić do pracy.
Parę uwag:
I. Nie chcę wyjmować części z Cupry żeby sprzedawać taniej. Nie ma sensu, bo pełnią swoje funkcje.
II. Przegląd ważny do 08/2016
III. OC do 10/2016
IV. Nie wymaga inwestycji!
UPDATE 2016:
1. Założona nowa oryginalna dokładka pod zderzak (150zł).
2. Zmieniłem olej+filtr, standardowo Motul 8100 X-Cess (180zł).
3. Wymieniłem cewkę na nową firmy NGK, wszystkie cztery są już nowego typu (1szt = 130zł).
4. Nowa sonda lambda nr2 (0zł, miałem w zapasie).
Na aucie nie oszczędzam, moja Cupra nie wymaga żadnego wkładu finansowego.
Mimo, że auto jest zadbane mechanicznie i wnętrze jest w stanie bdb, to ma minusy (ma 12 lat). W 2012 miałem stłuczkę, więc lakier maska+błotniki przód nie jest fabrycznej grubości, ale za to jest nowy. Zderzak naprawiony. Do dopieszczenia jest tylko lakier:
1. Klar w Seatach ma tendencje do matowienia i łuszczenia, do poprawienia oba boki i klapa (łuszczenie klaru).
2. Zderzak przód miewał lepsze dni, ale jeszcze daje radę.
3. Ryski na zderzaku lewy tył, ktoś mnie musnął na parkingu pod supermarketem.
4. Ognisko korozji ok 2cm podłużne przy łączeniu błotnika ze zderzakiem, tył L oraz P.
Ze względu na powyższe tematy lakiernicze daję lepszą cenę. Mechanika i wnętrze stan bdb!
Do auta dorzucam parę fantów:
1. 4x oryginalne felgi z Audi TT 17" i 2x opony zimowe Pirelli SottoZero 225/45/17
2. Radio Sony z pilotem i joystickiem, na zdjęciu.
3. Nowe tuleje wahacza Strongflex żółte, 1 komplet na zapas.
4. Oryginalne sprężyny Cupra R.
5. Oryginalne tuleje stabilizatora Cupra R.
6. Oryginalna rozpórka dolna Audi S3/TT.
7. Oryginalna nowa nakładka progu Cupra R.
Zapraszam na jazdę próbną oraz sprawdzenie auta w dowolnym warsztacie. VIN: VSSZZZ1MZ3R130415
Kontakt tel 604-488-060 lub formularz Allegro.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.