Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 49 900,00 zł
- Seat Leon Seat Leon 1.4 TSI FR SampS
- 139,00 zł
- SERWO SEAT LEON I 1.4 1J1612105D
- 148,99 zł z dostawą
- 289,00 zł
- SEAT LEON 1.4 (1999-2005) RURA KOLEKTOROWA
- darmowa dostawa
Opis
Do sprzedania oferuję samochód
SEAT LEON 1,4 (1390cm3, 55kW) 2000r. wersja STELLA
Przegląd ważny do 05.06.2015
Ubezpieczenie OC do 06.08.2015
Data pierwszej rejestracji 30.06.2000 - Niemcy.
Data pierwszej rejestracji w Polsce 24.05.2006.
VIN:VSSZZZ1MZYB074822
Wyposażenie:
Klimatyzacja manualna (sprawna, ale od zakupu jej nie czyściłem, nie uzupełniałem czynnika i nie wymieniałem filtra kabinowego).
Oryginalne radio Brisa (wraz z kodem potrzebnym do jego odblokowania).
Przednie szyby opuszczane elektrycznie.
Zamek centralny - zdalnie sterowany z jednego kluczyka (reaguje z bardzo małej odległości).
Oświetlenie wnętrza bagażnika.
Gniazdo 12V w bagażniku.
Dzielona tylna kanapa.
Regulowana wysokość kierownicy oraz fotela kierowcy.
Dwie poduszki przednie i dwie boczne.
Do tego dwa komplety opon (oba zakupione przeze mnie jako zupełnie nowe w sklepie):
ZIMOWE Sava Eskimo S3+ 175/80R14 DOT 1812
LETNIE Kumho Solus KH17 175/80R14 DOT 4611
Karta pojazdu.
Książka serwisowa.
Dwa kluczki.
Koło zapasowe i lewarek.
Gaśnica.
Olej (resza z 5L).
Trójkąt ostrzegawczy.
Czas na odrobinę historii.
Właścicielem auta stałem się dokładnie 14.07.2012. Zapłaciłem dokładnie 11800zł w "super uczciwym" komisie ze Strzegomia.
Jako, że był to "udany" zakup auto niemalże oda razu wymagało szeregu mechanicznych interwencji (a jak to zwykle bywa - miało nie wymagać wkładu finansowego).
Poniżej cała historia napraw.
Zaczęło się to tak...
26.07.2012 przebieg 111 200km
Wymiana tarcz hamulcowych i klocków tylnych.
Czyszczenie hamulców tylnych.
Wymiana wszystkich przewodów spryskiwaczy.
26.09.2012 przebieg 114 000 km
Wymiana oleju, filtrów, świec, czujnika wstecznego i czyszczenie przepustnicy.
10.11.2012 przebieg -
Diagnostyka komputerowa, sprawdzenie ciśnienia cylindrów, czyszczenie i adaptacja przepustnicy.
06.03.2013 przebieg -
Wymiana kompletu rozrządu, wymiana uszczelniaczy.
25.04.2014 przebieg 129 620km
Wymiana świec, cewki i przewodów zapłonowych.
Wymiana uszczelniaczy rozrządu.
Czyszczenie odmy.
Wymiana filtra powietrza.
Wymiana czujnika temperatury płynu chłodzącego.
Wymiana pasków rozrządu.
Diagnostyka komputerowa.
05.06.2014 przebieg 131 589km
Wymiana tulei wahacza.
Wymiana drążków stabilizatora.
16.06.2014 przebieg 131 988km
Czyszczenie zaworu EGR.
Wymiana czujnika ciśnienia oleju.
Ostatnia wymiana oleju 13.10.2014 przy przebiegu 136 437km.
I to jeszcze nie wszystko. Brak wpisu w książce serwisowej na:
Wymianę całego układu wydechowego (dwa tłumiki, rury, uchwyty itd).
Wymiana całego silnika tylnej wycieraczki.
Wymiana plastikowej osłony dyszy tylnego spryskiwacza.
Regulacja zbieżności.
Wymiana przekaźnika świateł awaryjnych/kierunkowskazów.
Dodatkowo po tym wszystkim miałem autem stłuczkę w ostatni dzień urlopu (sierpień 2014).
Po tym auto wyglądało TAK!
Naprawa wymagała prostowania zderzaka wraz z tablicą rejestracyjną, przedniej osłony silnika, a także wymiany maski (nowa), atrapy (nowa), reflektora prawego (nowy), oraz lekkiego prostowania prawego nadkola tuż przy reflektorze. Koszt naprawy 1300zł.
Zawsze starałem się dbać jak tylko się dało o to auto, bo najważniejsza była dla mnie jego niezawodność. Niestety nie odpłacał się tym samym. Świetne auto, ale dla początkującego mechanika z dużą ilością czasu.
Pomimo wykonania szeregu napraw auto nie jest w pełni sprawne.
Od kilku miesięcy coś delikatnie puka w okolicach lewego nadkola (przy skręcie w lewo, oraz przy nierównościach).
Niedawno zauważyłem też plamy po kroplach oleju pod autem (ubytek jest praktycznie niedostrzegalny na wskaźniku oleju [od wymiany nie dolewałem] nie miesza się też z płynem chłodzącym, którego także nie ubywa).
Dymi się z wydechu przy obrotach powyżej 3000tyś. - tylko przy bardzo dynamicznym przyspieszaniu.
Cieknie elektrolit z akumulatora, ale ten jeszcze nigdy nie zawiódł nawet przy -20*C!
Klekoczą czasem hydrauliczne zawory popychaczy na nierozgrzanym silniku.
Do tylnych lewych drzwi czasem dostaje się woda.
Przy uruchomieniu auta czasem zazgrzyta rozrusznik.
Średnie spalanie 7,4 l/100km.
Aktualny przebieg 138 700km.
Kontaktować się najlepiej drogą elektroniczną (nie zawsze mogę odebrać telefon).
Wszystkich chętnych zapraszam do obejrzenie auta!
Nr tel: 791 479 255
Dzwonić między 8:00 a 13:00!
Nie jestem handlarzem. Nie jestem też mechanikiem.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.