Witam wszystkich na mojej aukcji.
więcej zdjęć
https://www.galerieallegro.pl/zdjecia/Galeria/10161990/1
https://www.galerieallegro.pl/zdjecia/gal-1/10161858/1
Przedmiotem sprzedaży jest JEDYNY taki samochód w Polsce a może i europie, Seat Exeo z napędem na cztery koła.
Auto kupiłem kilka miesięcy temu z salonu Seata z Niemczech, miało to być moje prywatne auto, auto trafiło do salonu jako samochód wzięty w rozliczeniu w zamian za nowy.
Oryginalnie Seat posiadał dość nieudaną skrzynie automatyczną CVT, skrzynia była uszkodzona (auto przerywało przy przyśpieszaniu). Był to jedyny powód sprzedaży auta przez poprzedniego właściciela.
Blacharsko auto jest w super stanie, zapraszam wszystkich z miernikami lakieru, na zderzaku tylnym po lewej stronie na dole jest kilka rysek, opisuje wszystko jak jest naprawdę.
Przebieg jest w 100% oryginalny, na dodatkowych zdjęciach znajda Państwo nr VIN samochodu, zachęcam do weryfikacji, jak widac posiadam też książkę seriwisową.
Seat trafił do mnie z zamiarem naprawy tej skrzyni, jednak koszty naprawy były bardzo wysokie i nie było gwarancji że objaw nie pojawi się ponownie po jakimś czasie. W związku z tym zapadła decyzja o wymianie skrzyni na manualną, a jak manuala zakładać to troszkę szkoda żeby był tylko przedni napęd.
Skrzynia i całe napędy pochodzą od bliźniaczej Audi A4 b7, kupiłem całe uszkodzone auto i wszystko skrupulatnie zostało przełożone.
Troche opisu technicznego:
silnik: 2.0tdi CR (nie pompowtryski) CAGA 143KM- obecnie auto ma zrobiony program na 185KM i 391NM, wszystko potwierdzone wykresem z hamowni, program jest na bezpiecznych nastawach.
Do silnika został dołożony prawy intercooler od wersji 170KM CAHA
Wydech jest zbudowany całkowicie od podstaw, został wyrzucony programowo i fizycznie DPF, od samej turbiny wydech ma 2.5" dalej jest założony środkowy tłumik, plus dwa końcowe tłumiki, wszystko w pełnym kwasie. Wydech jest niezniszczalny, nie straszna mu żadna rdza i sadze.
Skrzynia manualna 6 biegów z dodatkowych chłodzeniem oleju, plus do tego zostało załozone NOWE KOMPLETNE SPRZĘGŁO SACHS słownie NOWE nie ma na nim przejechane nawet 1000KM, oczywiście kompletne mam na myśli dwumasę, tarcze, docisk i łożysko.
W skrzyni jak i tylnym moście olej został wymieniony na nowy ori audi.
Tylne zawieszenie zostało poddane gruntownej regeneracji, sanki, zwrotnice, osłony hamulców, zostały wypiaskowane i pomalowane na nowo, wszystko było robione dla siebie nie na "handel".
Stabilizatory przód i tył z wersji zawieszenia 1BV.
Auto stoi na zawieszeniu gwintowanym KW INOX V1, kupiłem to zawieszenie używane i oddałem do sprawdzenia w serwisie KW w Warszawie, amortyzatory zostały sprawdzone, wyczyszczone, na przód zostały założone nowe nakrętki do regulacji (koszt serwisu zawieszenia 600 zł).
Hamulce w aucie pochodzą z Audi a4 b7 3.0 tdi, 321mm z przodu i 288mm z tyłu, plus nowe tarcze i klocki, zaciski zostały poddane regeneracji (koszt 400zł)
Seat stoi na felgach ATHEO z VW TOUAREQ 19" ET 60 9J Z OPONAMI DUNLOP RT SPORT MAXXX, do felg założone są dystanse DYSTOM przód 22mm tył 27mm co daje z przodu faktyczne ET 38 a z tyłu 33, zgrywa sie to idealnie z rantami, nic nie obciera i nie odstaje na boki.
W cenie sa również kupione razem z autem koła zimowe MICHELIN APLIN 5 kupione w 2015r w idealnym stanie.
Napisałem sporo ale gdyby to było za mało prosze dzwonić odpowiem na wszelkie pytania. 669482723