Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem
Autor: The LEAD Project
Wydawca: Helion
Rok wydania: 2015
Tłumaczenie: Marta Najman
ISBN: 978-83-283-3539-4
Format: 170x230
Stron: 160
37,00 zł >> 31,45 zł
Wstęp do programowania dla najmłodszych!
Scratch to edukacyjny język programowania, który warto wykorzystać do nauki programowania, nawet od najmłodszych lat. Został opracowany przez Mitchela Resnicka - pomysłodawcę serii Lego MindStorms . Niezwykle istotny jest fakt, że naukę programowania w tym języku można rozpocząć w dowolnym momencie. Wystarczą tylko i wyłącznie przeglądarka internetowa oraz dobre chęci!
Jeżeli chcesz nauczyć się sztuki programowania i przy okazji zarazić swoje dziecko nową pasją, to trafiłeś na doskonałą książkę. Dzięki niej w jedno popołudnie uda wam się stworzyć grę komputerową, w którą sami będziecie mogli zagrać! Korzystając z gotowych, kolorowych klocków, poznacie działanie instrukcji warunkowych, pętli oraz zdarzeń. Komiksowa forma tej książki sprawia, że z łatwością przyswoicie zawartą w niej wiedzę. Jeżeli chcesz poznać możliwości Scratcha i zarazić swoje dziecko pasją programowania, sięgnij po tę książkę!
Dzięki tej książce:
- poznasz środowisko Scratcha oraz zasady tworzenia programów
- dowiesz się, co to są zmienne, podprogramy, pętle i instrukcje warunkowe
- nauczysz się tworzyć algorytmy
- stworzysz niejedną grę
Najlepszy wstęp do świata programowania!
"Czytając niniejszą książkę, pozwól ponieść się wyobraźni. Co stworzysz za pomocą Scratcha?"
- z przedmowy profesora Mitchela Resnicka, twórcy Scratcha
Książka otrzymała nagrodę dla najlepszej książki popularyzującej naukę wśród młodzieży na XXI Wrocławskich Targach Książki Naukowej.
Zajrzyj do środka książki - kliknij w obrazek, by go powiększyć:
UWAGA :: EBOOK dostarczany jest w postaci cyfrowej, do pobrania z biblioteki na koncie Allegro (wymagana przeglądarka www). Kupując ebooka na tej aukcji musisz posiadać konto w Allegro. Pamiętaj aplikacja Allegro nie zawiera czytnika ebooków. Pobrane pliki w zależności od formatów przeczytasz na: czytniku (Kindle, PocketBook, Onyx, Kobo i inne), smartfonie, tablecie lub komputerze.
Twój ebook zostanie zabezpieczony za pomocą znaku wodnego i nie posiada DRM. Znak wodny zawiera dane kupującego podane w Allegro.