Cena na aukcji jest ceną za usługę, do aukcji należy doliczyć koszt części, średnio 400 zł. Cena zależy od wybranego producenta. Składamy na podzespołach KODE, Melett oraz Cer motor.
Tak zregenerowana turbosprężarka posiada wszystkie cechy fabrycznie nowej turbosprężarki, zapewniamy jej pełną funkcjonalność bez limitu kilometrów, dokładnie tak jak fabrycznie wyprodukowana turbina.
Wszystkie turbiny są wyważane i doważane wyłącznie na wyważarkach niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w tej dziedzinie
Naprawa turbosprężarki to kompleksowy zespół prac związanych z wyważaniem.
Dzięki zastosowaniu najnowszych i najlepszych maszyn SCHENCK, zostaje zminimalizowany poziom niewyważenia, poziom przyspieszenia i przemieszczenia drgań. Turbiny charakteryzują się dłuższą żywotnością i dużo niższą awaryjnością.
Cały proces regeneracji turbosprężarek odbywa się w laboratoryjnych warunkach w naszej pracowni. Wyważarki Schenck i duże doświadczenie pozwalają nam na rozwiązywanie bardzo skomplikowanych problemów, podczas regeneracji turbosprężarek do samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych i innych. Montaż oryginalnych i sprawdzonych części, daje nam pewność prawidłowej i bezawaryjnej pracy turbiny.
Ostatnim a zarówno jednym z najbardziej ważnych procesów podczas regeneracji turbosprężarki jest ustawienie przepływów zmiennej geometrii i ustawienie zaworu podciśnieniowego lub sterownika elektronicznego a następnie sprawdzenie wydajności turbosprężarki.
Na posiadanym przez nas urządzeniu Turbotest Pro testujemy kompletną turbosprężarkę,
I mierzymy przepływ przy obracającym się wirniku symulując warunki pracy turbosprężarki w samochodzie.
Świadczymy usługi z zakresu regeneracji alternatorów i rozruszników.
Nasze stanowisko naprawcze wyposażone jest w Titane Tester - najbardziej solidne, nowoczesne i kompletne stanowisko pomiarowe do kontrolowania i diagnozowania najnowszych alternatorów i rozruszników.
Czyścimy, regenerujemy filtry DPF, FAP oraz GPF
W procesie regeneracji nasza maszyna wykorzystuje efekt mycia hydrodynamicznego, który polega na pulsacyjnym podawaniu sprężonego powietrza do układu wypełnionego cieczą aktywną. Myjemy we dwóch kierunkach. Strumień czyszczący jest naprzemiennie wprowadzany do wejścia i wyjścia filtra. Dzięki temu możemy bardzo dokładnie zregenerować całą jego strukturę co pozwala na pozbycie się 99% zanieczyszczeń.
AutoLab specjalizuje się w programowej modyfikacji sterownika silnika.
Zdarzają się sytuacje kiedy klient potrzebuje zamontować spowrotem zdemontowany uprzednio filtr DPF/FAP, konieczne wtedy jest przywrócenie oprogramowania do oryginału. Firma AutoLab, przywraca oryginalne oprogramowanie, do wszystkich sterowników, nawet do tych modyfikowanych w nieznanych warsztatach