Kawy z Italii są jak ich różnorakie wina i lokalne specjały oraz rodzinne receptury kulinarne. Tylko oparte o tradycje włoskie prażalnie są interesujące dla prawdziwych smakoszy tego trunku.
Oryginalna kawa Vergnano z Santeny spod Turynu o niepowtarzalnym smaku!
Niniejsza aukcja dotyczy pudełka 18 sztuk kawy mielonej w hermetycznych saszetkach Vergnano Selezione Piu Arabica 100% o wadze 6,95g każda, z datą ważności (najlepiej spożyć przed): 11.02.2023 roku, w firmowym opakowaniu. Drobno zmielona kawa jest sprasowana w krążki o średnicy 42 mm pokryte bibułą filtrującą (system E.S.E. – Easy Serving Espresso).
Selezione Piu Arabica 100% – to mieszanka bez robusty, wyłącznie ziaren z cenionych plantacji arabiki w Nikaragui, San Domingo, z Kostaryki i brazylijskiego Santos, poddanych prekontroli mechaniczno-optycznej. Przed zmieleniem bardzo czuły czytnik sprawdza każde ziarno pod względem wielkości i koloru, by wyeliminować niedoskonałe. Mieszanka „Selezione Piu” powstaje w wyniku powolnego palenia starannie wyselekcjonowanych, tylko dorodnych pestek kawowca, co nadaje jej delikatny, przyjemny smak i miły aromat. Także wnikliwej kontroli poddawana jest kawa prasowana w krążki – by zachowała wymagane, śladowe ilości tlenu.
Selezione Piu, obok SERRANO, jest marką handlową kawy, palonej i konfekcjonowanej na zlecenie przez uznanych producentów, do własnej sieci supermarketów IN'S. Firma kooperuje głównie ze starą palarnią Vergnano z Santeny spod Turynu.
Produkt wykonano na zlecenie grupy kapitałowo-marketingowej IN'S Mercato, która przy wyborze kooperanta kieruje się sprawdzoną jakością wyrobu i rangą producenta i negocjuje ceny przystępne dla kupujących.
Spółka handlowa spod Wenecji (Pianiga) IN'S Mercato (rok. zał. 1994) należy do sieci sklepów wielkopowierzchniowych „PAM” i zarządza samodzielnie (w aspekcie organizacyjnym, prawnym i finansowym) 286 punktami sprzedaży na terenie Italii, ma 4 siedziby w różnych częściach Włoch i posiada trzy centra logistyczne. Zleca palenie i konfekcjonowanie mieszanek przez znanych producentów do własnej sieci supermarketów.
W przypadku tzw. marek handlowych kierujemy się zasadą reklamowo-marketingową, że skoro towar jest podobnej jakości, to po co przepłacać?!
VERGNANO to firma z długą i chwalebną historią, powstała w 1882 roku, gdy nestor rodziny – Domenico Vergnano, dziadek obecnych właścicieli – rozpoczął działalność otworzywszy mały sklepik kolonialny w średniowiecznym miasteczku Chieri (u stóp wzgórza turyńskiego). Firma szybko wyspecjalizowała się w paleniu i sprzedaży kawy, ustalając na przyszłość główną domenę działalności rodziny Vergnano. W latach 30. ubiegłego stulecia rodzina kupiła małą wytwórnię kawy w Kenii i dodała do Chieri dwa sklepy: w Turynie i w Albie. W krótkim czasie stała się jedną z najważniejszych włoskich palarni – sukces ten jest przypisywany stałym staraniom i poszukiwaniom perfekcyjnej jakości produktów, docenianej przez konsumentów od ponad wieku. W 1986 roku firma związała się z prestiżową Casa del Café di Torino – liderem obsługującym dziś ponad 2000 klientów, przeważnie w północnym regionie Włoch.
Vergnano to obecnie 8000 m2 powierzchni produkcyjnej i 7 automatycznych linii technologicznych. Marka chce zaistnieć na terenie innych państw, zostały już otwarte oddziały w Monachium, Nicei, Londynie i Düsseldorfie.