Kawy z Italii są jak ich różnorakie wina i lokalne specjały oraz rodzinne receptury kulinarne. Tylko oparte o tradycje włoskie prażalnie są interesujące dla prawdziwych smakoszy tego trunku.
Niniejsza aukcja dotyczy pakietu 18 hermetycznych saszetek w firmowym opakowaniu HAG Espresso Decaffeinato Cialde o wadze 6,95 g każda i średnicy 42 mm, z datą ważności (najlepiej spożyć przed): 09.2022 r.
HAG Espresso E.S.E cialde/pads/saszetki – to mieszanka kaw najlepszych gatunków, drobno zmielona pod ekspres ciśnieniowy. Zawartość kofeiny – poniżej 0,10%. Produkt opracowano z ideą: „L'Espresso łatwe i dobre jak w barze” by osoby, które nie tolerują kofeiny, mogły bez obaw degustować napój wykwintny, aromatyczny, zapadający w pamięć.
HAG pozbywa się kofeiny drogą naturalną, mającą tradycję stuletnią (stosując sprawdzone, acz unowocześnione pochłaniacze z węgla drzewnego), zachowując po procesach filtracyjnych wszelkie walory ziaren, a więc takie składniki jak kalorie, proteiny, węglowodany, tłuszcze, sód, olejki eteryczne, a zwłaszcza przeciwgeriatryczne spowalniacze.
Hasłem marketingowym firmy jest: “Kawa naturalnym źródłem przeciwutleniaczy!”.
UWAGA: 100 ml tej kawy zawiera 90 mg przeciwutleniaczy, które hamują procesy starzenia się. Czyli 3 filiżanki tego napoju (to jest ok.165 ml) dają już znaczący dla organizmu człowieka zabieg o charakterze profilaktycznym.
HAG to marka licząca 100 lat, znana i u nas, na dawnych terenach Dolnego Śląska, Wielkopolski, Prus (w 1915 roku HAG z Bremy wypuścił znaczki reklamowe obecnie naszych miast z herbami i opisami na odwrocie) i Gdańska (przedwojenne szyldy „Kawa Hag chroni serce; Prawdziwa kawa bez kofeiny; Nieszkodliwa palona kawa”). W latach 1924-36 mocno propagowana na terenach włosko- i niemieckojęzycznych kantonów Szwajcarii hasłami takimi jak:„Kaffee Hag – Tags Nachts - Bekommt immer”; „Kaffee Hag schont ihr herz / Geschontes herz gibt ubergewicht”; "...che delizia! Senza caffeina vero caffe coloniale”.
Obecnie HAG to europejski lider w ofertach mieszanek bezkofeinowych znanej od 40. lat firmy przemysłowo-spożywczej Kraft Foods Italia. Jej dyrektor, Valerio Di Natale, określa zaufanie swoich konsumentów jako wynik oparty na walorach fundamentalnych: Jakości, Przychylności, Gwarancji.
Produkty pod marką HAG (tak jak i Splendid tej kompanii) powstają według najrygorystyczniejszych standardów jakości, do czego obligują tradycja prażalni jak i współczesne wymogi światowego handlu.<br> Bezinwazyjne, łagodne oddzielanie kofeiny, wolne palenie specjalnie dobranych kompozycji ziaren powodują, że zdrowotne mieszanki HAGniczym nie różnią się w smaku i aromacie od mocnych, pobudzających napojów. Dzięki tej kawie – bezkofeinowej – można delektować się smacznym napojem o każdej porze dnia i ile razy się zechce.