Sandały profilaktyczno-korekcyjne Mrugała Porto w kolorze Bordo Gwiazdka
Pierwsze lata życia są decydujące dla rozwoju stóp dziecka i w konsekwencji stanu zdrowotnego stóp osób dorosłych.
Wszystkie modele z kolekcji PORTO są stworzone tak, by wspierać stopę dziecka w jej naturalnym rozwoju.
Wszystkie modele posiadają znak Zdrowa Stopa, a przy tym mają atrakcyjne wzornictwo.
Buty są wykonane ze skór produkowanych w Polsce i spełniają wymogi UE. Szeroki czubek buta o odpowiedniej wysokości pozwala na swobodne ruchy palców, a elastyczna podeszwa umożliwia zgięcie stopy na linii stawów śródstopno-paliczkowych.
Zmodyfikowany obcas Thomasa wspomaga wysklepienie podłużne stopy i wraz ze sprężystą zakładką stabilizuje stopę oraz utrzymuje ją w odpowiednim ułożeniu.
Indywidualne wkładki ortopedyczne:
Obuwie PORTO stanowi doskonałą profilaktykę u zdrowych dzieci jak również idealnie nadaje się do zastosowania indywidualnych wkładek ortopedycznych, pełniąc wraz z nimi funkcję obuwia korekcyjnego. Różnorodność modeli pozwala na najlepsze dopasowanie do każdej stopy i okazji.
Producent: Mrugała
Model: sandał domowy 1110-55
Kolor: bordo w złote gwiazdki
Materiał wierzchni: skóra naturalna zamszowa
Wnętrze: skóra naturalna
Wkładka: skóra, profilowana
Podeszwa: TR, antypoślizgowa, elastyczna, obcas Thomasa
Zapięcie: 3 rzepy z możliwością skrócenia rzepów
Sztywny zapiętek
Możliwość zastosowania wkładek korekcyjnych
Idealna profilaktyka dla zdrowych stóp
Cholewka sięgająca ponad kostkę usztywniająca staw skokowy
Szeroki czubek buta o odpowiedniej wysokości pozwala na swobodne ruchy palców
Rozmiary i długość wkładki w cm:
19 - 13,2 cm
20 - 13,8 cm
21 - 14,4 cm
22 - 15,1 cm
23 - 15,8 cm
24 - 16,5 cm
25 - 17,2 cm
Jak zmierzyć prawidłowo długość stopy:
Wybierając buciki dla dziecka trzeba pamiętać by dobierać rozmiar o ok. 5-10 mm dłuższy od stopy ponieważ stopy nie tylko szybko rosną, ale przesuwają się również do przodu w czasie każdego kroku.
Zawsze mierzymy obie stopy, bo często jedna jest dłuższa od drugiej, a buciki należy dobierać do dłuższej stopy.
Podczas mierzenia dziecko musi stać w lekkim rozkroku, aby obciążyć równomiernie obie stopy.
Bezpośredni pomiar długości stopy
Ustawić na kartce stopę dziecka tak, aby pięta lekko dotykała ściany. Zaznaczyć na kartce najbardziej do przodu wysunięty punkt na pierwszym palcu (czasami może być dłuższy drugi palec). Zmierzyć linijką odległość od brzegu kartki do zaznaczonego punktu.